
فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در گفتوگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت نبود آنتن تلفن همراه در برخی قسمتهای خط 7 مترو تهران اظهار کرد: این موضوع به اپراتورهای تلفنهای همراه مربوط میشود.
وی با بیان اینکه باید ببینیم که کدام یک از اپراتورهای تلفن همراه در آنجا وجود ندارد، گفت: این جزء خدمات اپراتورها است، ما فضا در اختیار آنها قرار میدهیم و باید مسیر را تجهیز کنند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه ممکن است در بحث تجهیزات مشکلاتی وجود داشته باشد، تصریح کرد: به همکاران اطلاع میدهم که این موضوع را پیگیری کنند.