اتوبوسرانی امروز پذیرای بیشترین مسافر در سال جدید بود/تست کرونای ۱۸ راننده اتوبوس مثبت شد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه با گذشت زمان، کار ضد عفونی کردن اتوبوس‌های شرکت واحد، بهتر از گذشته در جریان است و مواد ضد عفونی مورد استفاده از کیفیت بالاتر و اثرگذاری بیشتری برخوردارند، گفت: عملیات ضد عفونی کردن ناوگان اتوبوسرانی با دقت و جدیت ادامه خواهد داشت.

اتوبوسرانی امروز پذیرای بیشترین مسافر در سال جدید بود/تست کرونای 18 راننده اتوبوس مثبت شد

به گزارش ایسنا، محمود ترفع با تاکید بر اینکه توجه ویژه به حفظ سلامت عموم کارکنان شرکت واحد به ویژه رانندگان اتوبوس از اولویت‌های اصلی این مجموعه خدمات‌رسان است، افزود: با وجود انجام اقدامات ایمنی و بهداشتی، متأسفانه در مجموع تست کرونای تعداد 40 نفر از همکاران مثبت اعلام شده که از این بین، 18 نفر راننده هستند.

ترفع با اشاره به تأمین 6000 ماسک "ضد ویروس" با قابلیت مصرف طولانی‌مدت برای رانندگان و عوامل خطوط، اظهار کرد: روزانه به حداقل 6000 جفت دستکش و به عبارتی، هر ماه حداقل به 180 هزار جفت دستکش صرفاً برای رانندگان و همکارانی که در خطوط اتوبوس و به اصطلاح کف خیابان در حال خدمت‌رسانی‌اند، نیاز داریم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار کرد: از اول فروردین و ابتدای سال جدید، امروز بیشترین تردد شهروندان را در سطح شهر شاهد بودیم و ناوگان اتوبوسرانی تهران امروز پذیرای بیشترین تعداد مسافران در سال جدید بود. 

 بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی، وی خاطرنشان کرد: حمل و نقل عمومی، تقاضامحور است و با توجه به افزایش تعداد مسافران، تلاش شد تا با کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها و اعزام اتوبوس‌های بیشتر به خطوط پرمسافر، پاسخگوی تقاضای شهروندان باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان