گل‌محمدی: تصمیم درباره ادامه لیگ باید به نفع سلامتی مردم و فوتبال باشد

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تصمیم گیری درباره ادامه لیگ برتر باید به نفع سلامتی مردم و فوتبال باشد.

گل‌محمدی: تصمیم درباره ادامه لیگ باید به نفع سلامتی مردم و فوتبال باشد

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره برگزاری جلسه یا سرپرست مدیرعاملی و هیات مدیره این باشگاه گفت: درباره مشکلات مالی باشگاه صحبت کردیم. گزارش‌هایی از تلاش هیات مدیره برای رفع موانع و همین‌طور ادامه برگزاری لیگ برتر صحبت شد.

سرمربی پرسپولیس: هر تصمیمی که گرفته می‌شود باید در جهت رفع موانع باشد. آقای انصاری‌فرد زحمات زیادی کشیدند و شروع کارم با او بود و دوست داشتم با او کار را تمام کنم اما اتفاقاتی رخ داد و او از ادامه همکاری خودداری کرد. نمی‌توان تیم را رها کرد. باید جوابگوی میلیون‌ها هوادار باشیم. این تیم مشکلات اساسی و بنیادی دارد که باید سریع‌تر حل شوند.

وی افزود: این جلسات برای هماهنگی بیشتر بود. در هر صورت احتیاج به زمان بیشتری است تا مشکلات را برطرف کنیم. همه هم و غم هیات مدیره، مربیان و بازیکنان این است که مشکلات را برطرف کنیم و روند مثبت تیم در این چند سال را ادامه دهیم.

گل محمدی درباره عملکرد رسول پناه در مدیریت این تیم تاکید کرد: مشکلات تیم بسیار است و آقای رسول پناه شبانه روز برای طرف شدن این مشکلات انجام می‌دهد. قبل از عید نوروز سه، چهار درصد از دستمزد بازیکنان پرداخت شد و بخش کوچکی از مشکلات مالی بازیکنان را حل کرد اما مشکلات ما فراتر از این حرف‌هاست. باید فرصتی به او بدهیم که از پس مشکلات برآید.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه آیا امکان دارد بازیکنان این تیم هم مانند اروپایی‌ها دستمزد خود را کاهش دهند، گفت: بستگی به ادامه لیگ و تصمیمات دارد. برای پایان دادن به لیگ برتر باید تصمیمی گرفته شود که به نفع سلامتی مردم باشد و فوتبال هم ضرر نکند. همه مسائل را باید در نظر گرفت و به یک جمع‌بندی خوب رسید.

او درباره آمادگی بازیکنان تیمش نیز گفت: بازیکنان در چند هفته اخیر در قرنطینه خانگی بودند و از طریق تمرینات خانگی آمادگی خود را حفظ کردند. حفظ آمادگی بازیکنان در این شرایط دشوار است. یکسری برنامه‌های تمرینی را بدنساز به بازیکنان ارائه کرد اما شرایط دشوار است. باید با این وضعیت کنار بیاییم و این روند را ادامه دهیم تا درباره لیگ تصمیم گیری کنند.

گل‌محمدی درباره احتمال تعطیلی لیگ و ضرر پرسپولیس اظهار کرد: اولویت با سلامتی مردم است و دوست نداریم اتفاقی بیفتد که سلامت آنها به خطر بیفتد. از طرفی هم باید تصمیمی را گرفت که فوتبال هم ضرر نکند. در روزهای آینده جلساتی برگزار خواهد شد که درباره ادامه لیگ برتر تصمیم‌گیری می‌کنند. جلسات ستاد مقابله با کرونا درباره ادامه لیگ برتر هم تاثیرگذار است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان