سر و دست شهید پاشاپور با داعش مبادله شده و به ایران برمی‌گردد

سرویس سیاسی فردا: حمید پاشاپور برادر شهید اصغر پاشاپور به انصاف نیوز گفت: «سر و دست شهید با گرو ه های تروریستی مبادله شد و منتظر اولین پرواز هستیم تا سر و دست از سوریه به ایران باز گردد.» اصغر پاشاپور، فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال سوریه که توسط گروه‌های داعش و احرار الشام سر از بدنش جدا شده بود، همچنان بعد از یک ماه به دلیل خطر کرونا و جلوگیری از تجمعات به خاک سپرده نشده است، طبق گفته‌های برادر شهید چون هدف برگزاری مراسم باشکوه است از برگزاری مراسم در این روزها با موافقت سپاه خودداری کردند.
حمید پاشاپور در ادامه‌ی متوقف ماندن مراسم برادر گفت:«ما ستادی به اسم شهید پاشاپور تشکیل دادیم که در این روزهای کرونا‌یی فقط در منطقه‌ی شهرری به درب منازل می‌روند تا هم کار ضد عفونی را انجام دهند و هم آموزش‌ها و بسته‌های بهداشتی به خانواده‌ها می‌دهند. این ستاد متشکل از نیروهای بسیج آتش نشانی پزشکان و نیروهای مردمی است که این کار را انجام می دهند و اصلاً در شهر‌ری جای خاصی مد نظر ما نیست و هر منطقه که بچه‌ها خودشان بخواهند را می‌روند.

در همین زمان به دلیل ماجرای کرونا مراسم برادرم هم همچنان به تعویق افتاده تا جلوی تجمع افراد را بگیریم، چون اگر این مراسم برگزار می‌شد حتماً جمع زیادی حضور پیدا می‌کردند که خطرناک بود. از طرف سپاه گفتند فعلاً پیکر در معراج شهدا باشد تا بعد از کرونا مراسم باشکوهی برگزار شود. البته این یک خرد جمعی بود که با اجازه سپاه هم انجام شد چون در شرایطی که نماز جمعه و جماعت تعطیل شده است، ماهم برای درست نشدن حاشیه و حرف و حدیث دست نگه داشتیم.»

برادر شهید در پایان گفت:«از مراجع در مورد ماجرای خاکسپاری برادرم سوال کردم که هنوز به خاک سپرده نشده است و متوجه شدیم که مشکلی ندارد و حتی شهید‌هایی را داریم که 2 سال است که در معراج حضور دارند، البته این موضوع یک حکمتی هم داشت که دست و سر شهید پاشاپور مبادله شد که جای شکر دارد. ما منتظریم پرواز آزاد شود تا سر و دست از سوریه به پیکر شهید اضافه شود تا بعد از کرونا مراسم را برگزار کنیم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان