خشونت خانگی قرنطینه گریبان خانم وزیر را هم گرفت +عکس

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه "بیلد" آلمان، "کاترین کنایسل"، وزیر امور خارجه سابق اتریش که در آگوست سال 2018 عروسی خود با "وولفگانگ مایلینگر" را با حضور بحث برانگیز "ولادیمیر پوتین"، رئیس جمهور روسیه جشن گرفت هم اعلام کرد که از خشونت همسر خود در دوران قرنطینه رنج می برد.

اعمال محدودیت های گسترده در اتریش برای مبارزه با شیوع کرونا نگرانی ها درباره افزایش خشونت های خانگی را افزایش داده است و حالا یک نمونه معروف این گونه خشونت ها در این کشور خبر ساز شده است.

کنایسل 55 ساله که خود یکی از پیشگامان مبارزه با خشونت علیه زنان و خشونت های خانگی است و با آغاز بحران کرونا در این باره هشدار جدی داده بود، حالا خود قربانی این مسئله شده و به صورت تلفنی یک مناقشه خشونت آمیز با همسرش را به پلیس گزارش داده است.

وی این طور توضیح داد که در جریان دعوا با همسرش چندین بار به آرامی با مشت به سینه شوهرش زده و شوهرش در پاسخ دو سیلی به صورت او زده است.

البته شوهر کناسیل می گوید که نمی خواسته وی را کتک بزند و تنها قصد آرام کردن وی را داشته است. پلیس اتریش اسلحه همسر کنایسل را از وی گرفته است.

وزیر امور خارجه سابق اتریش از آنجایی که این روزها درآمدش به صفر رسیده و هیچ کمکی هم از طرف دولت برای افراد شاغل دریافت نمی کند به شدت اعصابش به هم ریخته است.

این مناقشه از طرف پلیس به عنوان تهدید قلمداد شده و در واکنش به آن نزدیکی این دو زوج معروف را ممنوع اعلام کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان