رئیس سازمان برنامه و بودجه:

افزایش ۸۰۰هزار تومانی حقوق تمام بازنشستگان کشوری و لشکری/ سقف بیمه تکمیلی بازنشستگان دو برابر می‌شود

به گزارش اقتصادآنلاین، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در لایو اینستاگرامی خود گفت: نتیجه جلسه قبل ما تشکیل چهار کمیته شد. حقوق و مزایا، مباحث درمانی و وضعیت و امکانات مورد نیاز بازنشستگان از جمله این موارد بود.

رییس سازمان برنامه و بودجه افزود: کمیته‌ حقوق و مزایا، توزیع حقوق بین بازنشستکان را اعلام کرد و مقرر شد ابتدا به همه بازنشستگان 15 درصد اضافه شود و آن هایی که 30 سال خدمت کامل دارند باید به حقوق 3 میلیون و 800 هزار تومان برساند. سپس برای 20 حقوق شغلی به صورت پلکانی این 10 هزار میلیارد تومان را توزیع کند.

وی افزود: تقریبا به اتفاق آرا صندوق های بازنشستگی موافق افزایش 15 درصدی حقوق بازنشستگان بودند. گروه یک تا پنج بیش از یک میلیون و 150 هزار تومان خواهند گرفت. گروه‌های بعد تا 750 هزار تومان و گروه 12 به بعد 800 هزار تومان و مابقی تا 956 هزار تومان حقوق آن ها افزایش خواهد یافت. بیش از 900 هزار تومان به حقوق افرادی که شامل همسان سازی می‌شوند افزوده می‌شود، این افراد یک‌ میلیون و  300 هزار نفر هستند.

نوبخت ادامه داد: بیش از 800هزار تومان به حقوق بازنشستگان کشوری افزوده خواهد شد. مقرر شد تا سهم درمان را هم از 60 هزار تومان به 140 هزار تومان افزایش پیدا کند. سقف بیمه تکمیلی بازنشستگان دو برابر می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان