واکنش نبی به نامه تهدیدآمیز AFC: سوء برداشت است، حل می‌شود

سرپرست دبیرکلی فدراسیون در واکنش به ایمیل اخیر AFC مبنی بر به رسمیت نشناختن او به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران گفت: اختلاف نظر یا هرگونه سوء برداشتی که در مکاتبات دو جانبه فدراسیون و کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح شده قطعا حل می‌شود.

واکنش نبی به نامه تهدیدآمیز AFC: سوء برداشت است، حل می‌شود

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی با اشاره به نامه AFC و وارد کردن اشکال به انتخاب او به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران اظهار کرد: فدراسیون فوتبال ایران همواره تعامل و ارتباط نزدیکی با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته و مبادله نامه یا ایمیل‌ها درباره تشریفات و سازوکار اداری امری کاملا عادی در این ارتباط است اما متاسفانه سوء رفتارهایی در داخل کشور صورت گرفته و افرادی با مقاصد خاص، منافع و موقعیت فوتبال کشور را در نظر نمی‌گیرند.

وی اضافه کرد: بنده با سابقه حدود هشت سال دبیرکلی در فدراسیون و همچنین ارتباطات و کرسی‌هایی که در AFC داشته‌ام بارها شاهد اختلاف نظر و برداشت‌های متفاوت قانونی درباره موضوعات گوناگون بوده‌ام اما تاسف برانگیز است که در چنین مساله‌ای شاهد انعکاس جزئی‌ترین مکاتبات AFC و فدراسیون فوتبال هستیم. این اتفاق تلخی است که موجب شده در مذاکرات و مکاتبات بین المللی فدراسیون فوتبال ایران مواجه با حاشیه و رفتارهای غیر معمول و نادرست گردد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون اضافه کرد: کنفدراسیون در این نامه‌ها موضع گیری‌ای له یا علیه شخص خاصی وجود نداشته و تنها ایراد شکلی به تشریفات و رویه اداری عنوان کرده که اینگونه موارد در تعامل فدراسیون فوتبال با یک نهاد بالادستی مثل کنفدراسیون کاملا طبیعی و مرسوم است. در عین حال متاسفانه باید بگوییم از داخل کشور بی‌تقوایی‌هایی صورت گرفته و در راستای منافع فردی اطلاعات نادرستی منتقل شده است.

نبی همچنین افزود: حضور و فعالیت هر ایرانی در بخش‌ها و کمیته‌های مختلف AFC باعث افتخار است و ما هم ارتباط بسیار خوبی با کمیته‌های مختلف کنفدراسیون از جمله دپارتمان فدراسیون‌های عضو AFC داشته و داریم. در این موضوع هم فدراسیون طبق مقررات و ضوابط اساس‌نامه عمل کرده است. با این وجود از رسانه‌ها درخواست می‌کنیم با توجه به حساسیت موضوع با در نظر گرفتن مصالح و منافع فوتبال کشور مثل همیشه در این مسیر هوشمندانه عمل کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان