رندرهای نسل آینده گلکسی بادز با طراحی شبیه لوبیا فاش شد

در حالی که سامسونگ به تازگی از گلکسی بادز پلاس رونمایی کرده، امروز رندرهایی از نسل آینده گلکسی بادز فاش شده که خبر از طراحی جدید و متفاوت آن می‌دهد.

رندرهای نسل آینده گلکسی بادز با طراحی شبیه لوبیا فاش شد

در حالی که سامسونگ به تازگی از گلکسی بادز پلاس رونمایی کرده، امروز رندرهایی از نسل آینده گلکسی بادز فاش شده که خبر از طراحی جدید و متفاوت آن می‌دهد.

بر اساس تصاویری که از سوی WinFuture منتشر شده، ایرباد بی‌سیم جدید سامسونگ طراحی شبیه به لوبیا دارد، البته گفته شده این هدفون با کدنام لوبیا در حال توسعه است. با وجود این کدنام، انتظار نداریم این شرکت کره‌ای در کمپین‌های تبلیغاتی این ایرباد از نام لوبیا استفاده کند.

رندرهای منتشر شده بر اساس اطلاعات طراحی سه بعدی واقعی این ایرباد طراحی شده‌اند. سامسونگ هم اکنون در مرحله آزمایش مهندسی این طرح‌ قرار دارد، بنابراین شاید پیش از معرفی شاهد تغییر طراحی در آن باشیم. طراحی این ایرباد به گونه‌ای بوده که کاملا درون گوش قرار می‌گیرد و برخلاف گلکسی بادز پلاس، برجستگی بیرون گوش ندارد.

گلکسی بادز

سامسونگ تصمیم گرفته بجای سری‌های قابل تعویض، از طراحی مشابه با کانال گوش استفاده کند. این سبک طراحی باعث استفاده راحت‌تر از این ایرباد شده و آسیبی به گوش کاربر وارد نمی‌کند. در گذشته شاهد چنین سبک طراحی در اپل ایرپاد و هواوی FreeBuds 3 بودیم، البته مورد علاقه تمام کاربران نیست.

یکی از مشکلات مربوط به این سبک طراحی، ورود نویز به گوش کاربر است. سری لاستیکی محکم درون گوش قرار می‌گیرد و مانع از ورود صدای محیط به گوشی می‌شود. شاید سامسونگ با استفاده از نرم افزار و جمع آوری اطلاعات توسط میکروفن‌ها بتواند به چنین مشکلی غلبه کند.

گلکسی بادز

این ایرباد بی‌سیم جدید ابعادی نزدیک به 2.8 سانتی‌متر داشته و شماره مدل SM-R180 برای آن درنظر گرفته شده. به نظر می‌رسد سامسونگ محصول آینده خود را به سه میکروفن برای تماس‌ها و حذف نویز به همراه دو اسپیکر مجهز می‌کند. یکی از این اسپیکرها با کانال بیرونی جفت شده و به عنوان ساب‌ووفر کار می‌کند.

قابلیت حذف نویز فعال محبوبیت زیادی میان کاربران دارد. در حالی که بسیاری منتظر حضور این ویژگی در گلکسی بادز پلاس بودند، سامسونگ چنین کاری را انجام نداد. شاید این قابلیت برای نسل آینده این ایرباد بی‌سیم درنظر گرفته شود. انتظار می‌رود در ماه‌های آینده شاهد رونمایی از این ایرباد باشیم، البته هنوز تاریخ مشخصی برای این موضوع اعلام نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان