اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

احتمال سیل در مازندران قوت گرفت/ به روزهای زمستانی بازگشتیم

به گزارش اقتصادآنلاین، پس از گذشت دو هفته از افزایش چشمگیر دما در استان های شمالی کشور، امروز اما سازمان هواشناسی نسبت به بروز سیلاب و کاهش دما در این استان هشدار داد.

به دنبال هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش باران‌های رگباری این احتمال به قوت رسیده که بارش‌های خفیف و رگباری از فردا شب به صورت شدید و همراه با سیلابی در استان پدیدار شود و در برخی مناطق به دلیل گسل زمین احتمال رانش دور از انتظار نیست.

در این رابطه مدیرکل هواشناسی مازندران با تاکید بر تداوم شرایط بارندگیهای رگباری بهاری به همراه رعد و برق و تگرگ در هفته جاری در بخشهای شمالی کشور، اظهار داشت: شدت بارشها در برخی از نقاط استان همراه با سیلاب سریع  و رانش زمین خواهد بود.

وی بیان کرد: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه با نفوذ هوای سرد، بارش برف مناطق سردسیر نیمه شمالی کشور  و البرز را فرا می‌گیرد.

همچنین رئیس پلیس راه مازندران در خصوص وضعیت جاده‌ای های منتهی به این استان گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی سرد به استان، امروز یکشنبه 17  فروردین ماه  شاهد بارش خفیف برف در منطقه گدوک در محور سوادکوه هستیم.

وی افزود: در جاده‌های هراز، چالوس و کیاسر بارش باران گزارش شده و سطح جاده نیز لغزنده است و رانندگان وسایل نقلیه برای تردد در محور‌های کوهستانی خودرو‌های خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر