مخبر خبرداد؛

ظرف یک ماه آینده تولیدات ماسک به بیش از نیاز کشور خواهد رسید

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درباره اقدامات اخیر این نهاد در خصوص مبارزه با ویروس کرونا در کشور توضیحاتی داد.

ظرف یک ماه آینده تولیدات ماسک به بیش از نیاز کشور خواهد رسید

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار کرد: ما در زمان زلزله و سیل جزء اولین دستگاه‌های بودیم که در محل وقوع حادثه حاضر شدیم.

او با بیان اینکه در مسئله وجود کرونا نیز جزو اولین دستگاه‌های بودیم که دنبال اقلام اساسی کشور بود، گفت: با 5 الی 6 کشور برای واردات ماسک قرارداد‌هایی را بستیم، اما در نهایت تنها یک کشور توانست  ماسک ارسال کند و دیگر کشور‌ها به واسطه‌ی اقدامات خبیثانه آمریکایی‌ها محموله‌های خود را نتوانستند ارسال کنند.

مخبر به سخنان اخیر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درخصوص اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام اشاره کرد و گفت: ادعا کرده بودند که بخش عمده‌ای از اقلام مورد نیاز کشور در اختیار ستاد اجرایی است و این نهاد نیز اقدام به احتکار این اقلام کرده است.

او با بیان اینکه ستاد اجرایی مانند دیگر بخش‌های خصوصی از پرداخت مالیات معاف نیست، گفت: در حوزه تولید دارو‌های ضد ویروس در کشور وارد شدیم و با ساخت برخی از دارو‌ها به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان تلاش کردیم نیاز کشور را مرتفع کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ادامه داد: ظرف یک ماه آینده تولیدات ماسک در کشور بیش از نیاز خواهد بود، چرا که ما در یک کارگاه تولیدی بزرگ با ظرفیت 3.5تا 4 میلیون ماسک n 95 در روز مشغول فعالیت هستیم.

محمد مخبر تصریح کرد: سامانه 4030 توانست 80 درصد مراجعات بیمارستانی را کم کند.

او با بیان اینکه مقام معظم رهبری دستور دادند ستاد اجرایی تمام ظرفیت‌های مالی، نیروی انسانی و دیگر ظرفیت‌های خود را برای مبارزه با کرونا به کار گیرد، گفت: تا روزی که این مشکل به کلی از کشور رفع شود ما در کنار مردم با تمام ظرفیت خواهیم بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان