رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران خبر داد:

تهیه و توزیع روزانه ۲۰۰۰ آبمیوه طبیعی ویژه مدافعان سلامت و بیماران کرونایی

سازمان بسیج شهرداری تهران در راستای کمک به روند درمان بیماران مبتلا به کرونا و تقویت قوای جسمی کادر پزشکی بیمارستان‌های تهران با مشارکت گروه جهادی در قالب طرح خادم منتظر، روزانه دو هزار بطری آبمیوه طبیعی تولید می‌کند.

تهیه و توزیع روزانه 2000 آبمیوه طبیعی ویژه مدافعان سلامت و بیماران کرونایی

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: بسیجیان شهرداری تهران در قالب طرح خادم منتظر، همزمان با ولادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تاکنون، برای بیمارستان‌های محل بستری بیماران مبتلا به کرونا، آبمیوه طبیعی تولید می‌کند.

مجتبی سالک در خصوص فعالیت‌های این گروه جهادی اظهار داشت: این آب‌میوه‌ها برای بیماران، پرستاران و پزشکان بیمارستان‌های محل بستری بیماران مبتلا به کرونا در تهران ارسال می‌شود و می‌توان گفت روزانه حداقل به هشت بیمارستان‌ تهران خدمت‌رسانی داریم.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری، وی گفت: بسیجیان گروه جهادی خادم منتظر در ایام اربعین نیز نسبت به ساماندهی موضوعات خدماتی، نظافت و رفت و روب، امدادی و فرهنگی در مسیر پیاده روی نجف به کربلا اقدام کرده اند، اکنون  با تهیه آب پرتقال و انبه تلاش می‌کنند تا در روند بهبودی این بیماران و همچنین افزایش توان بدنی کادر پزشکی سهمی داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم و خیرین برای مشارکت در این اقدام می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به این گروه جهادی اهدا کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان