بازار خودروهای پورشه در کدام کشورها داغ‌تر است؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، آمار و گزارش‌های منتشر شده از پورشه، خودروساز لوکس آلمانی، نشان دهنده یک رشد 10 درصدی در میزان فروش این برند و همچنین رشد 11 درصدی میزان درآمد زایی آن در سال 2019 میلادی است.

طبق وب‌سایت thenewswheel، این خودرو ساز آلمانی در گزارش های خود اعلام کرده که میزان درآمدزایی آن در سال گذشته میلادی 11 درصد رشد داشته و به 28.5 میلیارد یورو رسیده است.

پورشه همچنین با تجربه یک رشد 3 درصدی، سود عملیاتی سالانه خود را به 4.4 میلیارد یورو رسانده و اعلام کرده که بازده عملیاتی آن 15.4 البته نسبت به میزان مدت مشابه سال 2018 میلادی که 16.6 درصد بود اندکی کاهش یافته است.

پورشه با انتشار گزارش میزان فروش در بازارهای مختلف نشان داد که شهروندان و مشتریان در کدام یک از کشورهای جهان بیشتر طرفدار این برند لوکس و اسپرت آلمانی هستند که در این میان آلمان و کشورهای اروپایی با ثبت 15 درصد رشد در میزان تقاضا رتبه نخست را به خود اختصاص داده‌اند. بازار ایالات متحده و چین نیز که با توجه به جمعیت بالا و تنوع علایق مشتریان همواره از اهمیت بسیار بالایی در بازارهای فروش خودرو برخوردار است، نیز در تقاضای خودروهای پورشه با ثبت رشدی 8 درصدی به ترتیب در رتبه های دوم و سوم فهرست رده بندی طرفداران این برند جای گرفته اند.

قاره آمریکا در کنار آسیا و اقیانوسیه، آفریقا و خاورمیانه نیز در مجموع رشد 7 درصدی را تجربه کرده است.

به گفته کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو با نگاهی مختصر به آمار و ارقام منتشر شده از سوی پورشه به نظر می رسد که جایی در جهان وجود ندارد که این برند در آن طرفدار نداشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان