حضرتی: دولت برای حاشیه نشین‌ها و بیکار شده‌ها تدبیری داشته باشد

خبرگزاری تسنیم: الیاس حضرتی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه 19 فروردین) قوه مقننه گفت: امروز بعداز تعطیلات طولانی جلسه علنی مجلس برگزار شد گلایه بنده از هیئت رئیسه این است که چرا پارلمان را تعطیل کرد، اگرچه ستاد مقابله با کرونا اجاز ه نداد جلسه مجلس تشکیل شود، اما با رعایت پروتکل‌های موجود میشد جلسه مجلس را تشکیل داد.

وی با بیان اینکه در حاکمیت هرفردی باید بر سر کار و پست خود باشد، اضافه کرد: ضمن تشکر از عوامل کادر پزشکی کشور در زمان کرونا اقدامات آن‌ها امروز تداعی کننده خاطرات جنگ تحمیلی است.

نماینده تهران در مجلس افزود: امروز کشور ما با تمام مشکلاتی که داشت و در زیر بار شدیدترین تحریم‌ها قرار داشت در مقایسه با کشور‌های که ادعای ابرقدرتی دارند منسجم عمل کرد، تمام تلاش ضد در ابتدای بحران کرونا این بود که حکومت ایران را یک حکومت ناکارا جلوه دهند که موفق نشدند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید براینکه اقشار مختلفی همچون حاشیه نشین‌ها و بیکار‌ها پس از کرونا در حال نابودی هستند و باید حکومت برای آن‌ها فکری بکند و امکاناتی برای آن‌ها در نظر بگیرد، اظهارداشت:افرادی که در درآمد روزانه داشتند و افرادی که در کارگاه‌های کوچک و بزرگ بیکار شده اند که باید برای این‌ها فکری کرد.

حضرتی با بیان اینکه بسته اقتصادی دولت برای شروع بد نیست و باید کامل شود، افزود: وام 12 درصدو اعطای یک ملیون تومان به 23 میلیون نفر برای خرید کالا خوب است که باید تکمیل شود.

وی با تاکید براینکه کاش کوپن در کشور پایه ریزی میشد که خیال مردم راحت می‌شد، ادامه داد: امروز در آمد دولت از فروش نفت پائین آمده است و باید برای گذار از این شرایط از سیستم بانکی کمک بگیریم واوراق قرضه چاپ کنیم واز مردم قرض بگیریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان