۶۲ مبتلا و ۲ فوت، تازه ترین آمار کرونا در چین

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، از کمیسیون ملی بهداشت چین، همچنین در شبانه روز گذشته مرگ دو نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در شانگهای و هوبی ثبت شده است در حالیکه 12 مورد مشکوک به کرونا نیز شناسایی شده است.

مقامات بهداشتی چین همچنین اعلام کردند در 24 ساعت گذشته 137 مورد «ناقل خاموش» یا به اصطلاح کسانی که به کرونا مبتلا شده اند اما هیچ نشانه ای در آنها وجود ندارد را هم شناسایی کرده اند از این تعداد هم 102 مورد آنها وارداتی بوده است گزارش می افزاید تا کنون یک هزار و 95 بیمار ناقل خاموش شناسایی شده اند.  

گزارش می افزاید همچنین در این مدت 112 تن دیگر از مراکز درمانی ترخیص و شمار کل بهبود یافتگان به 77 هزار و 279 تن رسیده است بر اساس این گزارش شمار افرادی که دارای وضعیت بحرانی هستند هم از 189 تن به 22 کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش تا صبح امروز چهارشنبه یک هزار و 42 مورد وارداتی در چین شناسایی شده است که از این تعداد 328 تن از بیمارستان مرخص شده و شرایط 23 مورد نیز بحرانی است.

کمیسیون ملی بهداشت چیت اعلام کرد تا کنون در مجموع 81 هزار و 802 تن در چین به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد سه هزار و 333 تن جان باخته اند.

شیوع ویروس کرونا معروف به «کووید 19»  برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.  

شمار مبتلایان به ویروس کرونا تا لحظه مخابره این خبر، در سراسر جهان به یک میلیون و 431 هزار تن رسیده است آمار جان باختگان هم 82 هزار و 74 تن گزارش شده است و 302 هزار و 145 نفر بهبود یافته‌اند. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان