ماهان شبکه ایرانیان

با پیوستن به پویش بین‌المللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی در زمان شیوع ویروس کرونا؛

شرکت‌های خودروسازِ گروه سایپا لوگوی خود را تغییر دادند

به گزارش اقتصادآنلاین، این شرکت ‌ها با ایجاد فاصله در لوگوهای جدید خود سعی کرده‌اند لزوم رعایت فاصله اجتماعی را در دوران شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید-19 یادآوری کنند.

این اقدام کمپینی است بین‌المللی که خودروسازانی نظیر آئودی، هیوندایی، مرسدس و ... پیشگام آن بوده‌اند

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان