سهمیه بنزین کارت سوخت از بین نمی رود

با توجه به گفته های سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های؛ سهمیه ۶۰ لیتر بنزین ماهانه برای کارت سوخت خودروهای شخصی واریز و ذخیره آنها نیز حفظ می شود

با توجه به گفته های سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های؛ سهمیه 60 لیتر بنزین ماهانه برای کارت سوخت خودروهای شخصی واریز و ذخیره آنها نیز حفظ می شود.
به نقل از مهر، فاطمه کاهی در این خصوص توضیح داد: «از ابتدای زمان سهمیه بندی کردن بنزین تا کنون هر ماه 60 لیتر بنزین با نرخ 1500 تومان به کارت سوخت افراد واریز شده و اگر خودرویی تاکنون هیچ بنزینی را مصرف نکرده باشد در پایان 6 ماه باید 360 لیتر بنزین داشته باشد. اما تنظیمات کارت های سوخت شخصی به صورتی که بیشتر از 360 لیتر بنزین در آن ها ذخیره نمی شود و خودروها در پایان ماه هفتم نیز 360 لیتر بنزین خواهند داشت و با 60 لیتر شارژ بیشتر رقم سهمیه بنزین ذخیره شده آن ها به 420 لیتر نمی رسد.»
برهمین اساس هر کارت سوخت شخصی تنها می تواند تا 6 ماه و تا سقف 360 لیتر بنزین ذخیره کند و نیازی نیست که دارندگان کارت سوخت خودروهای شخصی، نگرانی در خصوص سهمیه بنزین خود داشته باشند.
البته کارشناسان توصیه می کنند که با شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت تردد بین شهری بهتر است که محدودیت ذخیره سوخت بنزین سهمیه خودروهای شخصی برای 6 ماه برداشته شده یا سقف ذخیره سازی افزایش یابد. علت این توصیه آن است که ممکن است این محدودیت سبب افزایش تردد و حضور بیشتر در اجتماع شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان