گزارشی از تأمین اقلام ضد کرونایی ایثارگران آذربایجان غربی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی از توزیع ۲۵۰۰ بسته اقلام بهداشتی بین جامعه ایثارگران با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

گزارشی از تأمین اقلام ضد کرونایی ایثارگران آذربایجان غربی

به گزارش ایسنا، مهدی فعال در نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی بیان کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم پیشگیری از انتشار این ویروس بین جانبازان خصوصا جانبازان شیمیایی و قطع نخاعی، بیش از 2500 بسته بهداشتی میان جانبازان استان آذربایجان غربی توزیع شده است. 

وی با بیان اینکه بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده و دستکش یک‌بار مصرف بوده است، افزود: در این توزیع، کارکنان در گروه‌های تشکیل شده به درب منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران مراجعه کردند و بسته‌های یاد شده را به این عزیزان تحویل دادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی ادامه داد: در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگر نیازمند ایثار اجتماعی، همدلی و مسوولیت اجتماعی برای مقابله با این بیماری و حمایت از جانبازان و ایثارگران دارای آسیب‌های ریوی ناشی از دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم. روند توزیع بسته‌های بهداشتی بین جامعه هدف با تهیه اقلام بهداشتی ادامه‌دار خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان