همتی خبر داد؛

۱۰۰۰ امدادگر داوطلب متخصص استخدام می‌شوند

رئیس جمعیت هلال احمر از تصویب طرح جذب ۱۰۰۰ امدادگر داوطلب متخصص خبر داد.

1000 امدادگر داوطلب متخصص استخدام می‌شوند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در حال حاضر 1241 نیروی عملیاتی در جمعیت هلال احمر دارای پست سازمانی پایگاه هستند، اما این جمعیت برای تکمیل نیروی کادر پایگاه‌های خود 4100 نیروی دیگر نیاز دارد.

وی افزود: به منظور تأمین و ساماندهی نیروی انسانی و ایجاد انگیزه برای نیرو‌های داوطلب هلال احمر جهت خدمت در پایگاه‌های امداد و نجات و همچنین صرفه جویی در منابع، امکانات و تجهیزات فردی و عملیاتی، تربیت نیروی انسانی با دوام و متعهد و تخصصی شدن ارائه خدمات؛ جذب نیروی انسانی مورد نیاز در قالب طرح ساماندهی نیروی انسانی و در چند مرحله انجام خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در مرحله نخست، 1000 امدادگر داوطلب متخصص پس از انجام مراحل اداری و تصویب در سازمان امور اداری و استخدامی کشور در این جمعیت جذب خواهند شد، بر این اساس 778 نیرو در پایگاه امداد و نجات بین شهری (جاده ای)، 90 نیرو در پایگاه‌های کوهستان، 30 نیرو در پایگاه‌های ساحلی و 102 نیرو نیز در مراکز پاسخگویی اضطراری 112، جذب می‌شوند.

همتی گفت: یکی از شروط جذب، استفاده از نجاتگران با سابقه فعالیت بیش از 3 سال است که دوره‌های تخصصی مرتبط را گذرانده و دارای گواهینامه رانندگی پایه 2 باشند. برای استمرار حضور این نیرو‌ها در پایگاه‌ها تعهدنامه محضری دریافت می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر