با وجودشیوع بیماری کرونا در کشور و طرح فاصله گذاری اجتماعی بسیاری از شرکت ها سعی نموده اند تا موعد خدمات خود برای مشتریان را تمدید نماید تا شاید با این کار بتوانند گامی در راستای شعار در خانه بمانیم بردارند در همین راستا شرکت پرشیا خودرو در خصوص تمدی گارانتی محصولات ب ام و و مینی تمهیداتی را برای مشتریان خود اندیشیده است .
در این طرح مدت گارانتی تمامی خودرو هایدارای گارانتی فعال که تا پایان اردیبهشت ماه به نمایندگی های پرشیا خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند به مدت دو ماه تمدید خواهد شد و همچنین برای خودرو هایی که موعد سرویس آن ها اسفند 98 تا فروردین 99 بوده ،امکان استمرار گارانتی تا پایان خرداد ماه فراهم است .
برای کسب اطلاعات بیشتر و بهرهمندی از سرویسهای جدید خدمات پس از فروش پرشیا خودرو با شماره تلفن 0214591داخلی 150 و 158 تماس گرفته و یا به وبسایت پرشیا خودرو به آدرس persiakhodro.ir مراجعه نمایند.