ماهان شبکه ایرانیان

معاون فنی و عمران شهرداری تهران در گفت و گو با اقتصادآنلاین؛

تامین اعتبار لازم برای رفع معارضان بزرگراه شهید رستگار و بروجردی تهران/ فعلا مشخصات پروژه‌های جدید اعلام نمی‌شود

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ صفا صبوری در پاسخ به پرسشی مبنی بر سرانجام تکمیل دو پروژه بزرگراه شهید رستگار و شهیدبروجردی به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: از حدود 780معارض در پروژه شهید رستگار در حدود 15 معارض باقی مانده است. 

او ادامه داد: ما نمی‌خواهیم در شرایط بحرانی اینروزها خانه افراد را تخریب کنیم اما در عین حال بودجه و اعتبار لازم برای رفع معارض هر دو پروژه هم تامین شده است. 

معاون عمرانی حناچی تاکید کرد: برخی از املاک فوق سند ندارد و صاحب ملک می‌خواهد به اندازه ارزش ملک با سند از شهرداری پول بگیرد. برخی دیگر نیز زیربار قیمت کارشناسی نمی‌روند. 

او ادامه داد: فاز دوم پروژه شهید رستگار به زودی به پایان می‌رسد اما تکمیل فاز سوم در صورت تامین اعتبار و رفع معارضان ادامه پیدا خواهد کرد. 

صبوری با بیان اینکه هنوز مشکل مالی شهرداری در پروژه‌های عمرانی خودش را نشان نداده است،گفت: معاونت مالی بودجه مورد نیاز ما را در اختیار قرار داده است و فعلا مشکل مالی نداریم. ما در حال حاضر با کمبود نیروی کار مواجهیم که نتوانستند به تهران بازگردند و همین موضوع سرعت پروژه‌ها را کند کرده است. 

صبوری همچنین از آغاز احداث پروژه‌های تقاطع غیر همسطح اتوبان باقری خبر داد و گفت: تا چند روز آینده احداث این پروژه آغاز می‌شود؛ برای مثال بناست تقاطع فرجام غیرهمسطح شود. 

او گفت که؛ از اعلام مشخصات دیگر پروژه‌های عمرانی که بنا است اجرا شود اطلاعاتی نمی‌دهد زیرا ممکن است مشکل مالی شهرداری جلوی آن‌ها را بگیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان