مبتلایان واقعی کرونا در ایران ۸ تا ۱۰برابر آمار رسمی!!

بر اساس آمار تخمین زده شده توسط مرکز پژوهشهای مجلس تعداد افراد جان‌باخته بر اساس ابتلا به کرونا هشت هزار و ۶۰۹ نفر و تعداد مبتلایان بین ۶۰۰ تا ۷۵۰ هزار نفر است.

مرکز پژوهش‌های مجلس ایران در گزارشی که در سایت cr.majlis.ir منتشر شده بر اساس تخمین‌ها اعلام کرد که آمار واقعی تعداد افراد جان‌باخته حدود دو برابر و آمار مبتلایان بین ۸ تا ۱۰ برابر آمار اعلام شده توسط وزارت بهداشت است.

بر اساس آمار تخمین زده شده توسط این مرکز تعداد افراد جان‌باخته بر اساس ابتلا به کرونا هشت هزار و ۶۰۹ نفر و تعداد مبتلایان بین ۶۰۰ تا ۷۵۰ هزار نفر است.

بر اساس این گزارش «افرادی که به ویروس آلوده می‌شوند، ولی به دلیل عدم علامت و یا به خاطر خفیف بودن علائم نیاز به بستری ندارند یا اصلاً به مراکز درمانی مراجعه نمی‌کنند و براساس تجربه کشور چین، حدود ۸۰ درصد مبتلایان را شامل می‌شود" در آمار رسمی محاسبه نمی‌شوند.

این مرکز با اشاره به تجربه قرنطینه کامل در چین و تست غربالگری گسترده در کره جنوبی، نوشت که در ایران "هیچ کدام از این دو سیاست به درستی و کامل اجرا نشده است؛ نه قرنطینه شهری (‌به‌طور کلی یا در مراکز شیوع) به صورت جدی دنبال شده است و نه سیاست انجام تست حداکثری و ایزولاسیون".

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان