در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

انهدام باند سرقت منازل در سرآسیاب ملارد/ ۲ خودرو در مخفیگاه متهمان توقیف شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۵ نفر از سارقان منازل در شهرستان ملارد، خبر داد.

انهدام باند سرقت منازل در سرآسیاب ملارد/ 2 خودرو در مخفیگاه متهمان توقیف شد

سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: درپی دریافت اخبار مربوط به وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان‌های غرب استان تهران، پس از بررسی‌های میدانی، باندی بودن این سرقت‌ها برای پلیس محرز شد.

وی افزود: پس از انجام اقدامات لازم، طی یک عملیات هوشمند و فنی، تعداد 5 نفر از سارقان پرونده در سر آسیاب شهرستان ملارد دستگیر و این باند سرقت متلاشی شد.

سردار خانچرلی تصریح کرد: در این عملیات 3 دستگاه تلویزیون، 10 دستگاه گوشی تلفن همراه، تعداد زیادی عطر گران قیمت و... کشف شد.

وی افزود: همچنین 2 دستگاه خودرو که سارقان جهت سرقت از آن‌ها استفاده می‌کردند نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: سارقان دستگیر شده تاکنون به 30 فقره سرقت منزل اعتراف کردند که همگی با قرار صادره توسط مرجع قضایی روانه زندان شدند.

وی افزود: شهروندان با انجام اقدامات پیشگیرانه و استفاده از ظرفیت مرکز هشدار الکترونیک (مها) که در اختیار نیروی انتظامی است و با عضویت در آن، می‌توانند از وقوع سرقت اماکن پیشگیری کنند و پلیس را در امر مبارزه با سرقت و دستگیری سارقان یاری کنند.

گفتنی است که شهروندان برای عضویت در مرکز ماهر می‌توانند به اداره اماکن پلیس اطلاعت و امنیت عمومی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان