الحشدالشعبی:

یک سرکرده داعش و ۱۱ تروریست دیگر در کرکوک کشته شدند

خبرگزاری فارس: «علی الحسینی» مسئول روابط محور شمالی الحشدالشعبی امروز چهارشنبه گفت که 12 داعشی از جمله یک سرکرده این گروه تروریستی طی 72 ساعت گذشته در مناطق مختلف کرکوک کشته شدند.

الحسینی در مصاحبه با وبگاه «المعلومه» گفت که الحشدالشعبی طی 72 ساعت گذشته عملیات بی‌سابقه‌ای را در مناطق جنوب و غرب کرکوک انجام داد که در نتیجه آن 12 داعشی از جمله یک سرکرده این گروه کشته شدند.

او افزود که حملات اخیر داعش در جنوب و غرب کرکوک، پیام آمریکا بود مبنی بر اینکه این کشور از هرج و مرج حمایت می‌کند و پس از خروج نظامیانش از پایگاه کی وان برای تحریک هسته‌های داعش تلاش خواهد کرد.

این مسئول الحشدالشعبی همچنین گفت که حملات اخیر دلیل دیگری برای ارتباط تنگاتنگ داعش با آمریکاست و نشان می‌دهد که این کشور اختیار تحرکات داعش را در دست دارد.

الحسینی همچنین تصریح کرد که الحشدالشعبی مجموعه اقداماتی را انجام داده که به رفع خطرات تروریسم از مناطق آزادشده و پایان دادن به هر گونه تحرکات داعش کمک خواهد کرد.

داعش اخیرا به نقاط ایست و بازرسی امنیتی در برخی مناطق جنوب و غرب کرکوک حمله کرد که باعث کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای امنیتی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان