لکسوس، برند لوکس شرکت تویوتا موتور ژاپن سال 2019 را با افزایش دورقمی فروش به پایان رساند و تقویت فروش محصولات این برند در چین و اروپا موجب شد تا پیامد فروش پایین آمریکای شمالی برای این برند خودروسازی خنثی شود. فروش این برند لوکس که در سال 1989 توسط تویوتا کلید خورد، در سال 2019 با رشد 10 درصدی به 765 هزار و 330 دستگاه در جهان رسید.
دو برگ برنده لکسوس در فروش بالای آن نیز مدلهای کراساوور «یو ایکس» و شاسیبلند «آر ایکس» بودهاند. فروش لکسوس تنها در چین با رشد 25 درصدی در سال 2019 به 202 هزار دستگاه رسید و فروش اروپا که روسیه را نیز شامل میشود با افزایش 14 درصدی به 87 هزار دستگاه بالغ شد.
اما به گفته تویوتا فروش 325 هزار دستگاهی لکسوس در آمریکای شمالی نزدیک به آمار فروش سال 2018 بوده و در این مدت تفاوتی نکرده است.