ماهان شبکه ایرانیان

فراخوان ۴۵ هزار خودرو در کره جنوبی

وزارت حمل و نقل کره جنوبی با انتشار بیانیه ای از فراخوان حدود ۴۵ هزار خودروی شرکت های خودروسازی هیوندای موتورز، کیا موتورز، تویوتا و مرسدس بنز در این کشور خبر داد

وزارت حمل و نقل کره جنوبی با انتشار بیانیه ای از فراخوان حدود 45 هزار خودروی شرکت های خودروسازی هیوندای موتورز، کیا موتورز، تویوتا و مرسدس بنز در این کشور خبر داد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش منتشر شده در وب سایت koreaherald ، چهار شرکت خودروسازی بزرگ فعال در کره جنوبی برای برطرف کردن نقص ایمنی، تعداد 44 هزار و 967 هزار دستگاه خودرو را فراخوان داده اند تا صاحبان این خودروها در سریع ترین زمان ممکن به نمایندگی های مجاز مراجعه کرده و نسبت به رفع مشکلات فنی اقدام کنند.
طبق این گزارش، هیوندای سوناتا و کیا اپتیما در سیستم دستیار هوشمند پارک خودرو با مشکل و نقص فنی مواجه هستند و قرار است شرکت های کیا موتورز و هیوندای موتورز با اعلام این فراخوان مشکلات مربوطه را برطرف کنند. از طرفی دیگر واحد کره ای مرسدس بنز نیز تحت تاثیر مشکل ایربگ، تعداد 8 هزار و 100 دستگاه خودروی خود را فراخوان داده است. فراخوان تویوتا نیز شامل 4 هزار و 100 دستگاه خودرو به علت نقص در پمپ بنزین خودروهای عرضه شده خود در این کشور می شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان