نرخ سکه روند نزولی به خود گرفت

باشگاه خبرنگاران: کشتی آرای نائب دوم رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز شنبه 30 فروردین ماه همچنان بازار اصلی و پاساژهای طلا تعطیل هستند چرا که ستاد ملی مقابله با کرونا از فعالیت مجمتع های عمومی که باعث تجمیع افراد می شود، جلوگیری کرده است، اما مغازه های سطح خیابان بازگشایی شدند و داد و ستد انجام شده است.

او بیان کرد: قیمت طلا و سکه در اول صبح نسبت به آخر وقت پنجشنبه و جمعه تغییر چندانی نکرد اما در طول روز سیر نزولی را در پیش گرفت و قیمت ارز کاهش پیدا کرد چرا که عرضه بیشتر از تقاضا بود و باعث کاهش قیمت ها شد.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تشریح کرد: در طول امروز شاهد کاهش 120 هزار تومانی قیمت سکه بودیم، به طوری که قیمت سکه در اول صبح 6 میلیون و 370 هزار تومان بود اما اکنون به 6 میلیون و 150 رسیده است.

کشتی آرای با اشاره به قیمت اونس طلا، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و 678 دلار معامله شد. سکه طرح قدیم 6 میلیون و 150 هزار تومان، سکه طرح جدید 6 میلیون و 300 هزار تومان، نیم سکه 3 میلیون و 180 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 880 هزار تومان، سکه یک گرمی 980 هزار تومان و هر مثقال طلا 17 عیار، در اول صبح 2 میلیون و 710 هزار تومان معامله شد که اکنون به 2 میلیون و 652 هزار تومان رسیده است.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: هر گرم طلای 18 عیار 612 هزار و 200 تومان معامله شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر