تصمیم ۴۵۰میلیارد دلاری سنا برای کرونا

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، جمهوری خواهان و دموکرات‌ها بیش از یک هفته است که بر سر اینکه چه چیزی شامل دور چهارم کمک‌های مالی شود که هدفش کاهش بار اقتصادی ناشی از ویروس کرونا است، بحث می‌کنند.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی.ان.ان گفت: مذاکره کنندگان دو طرف هنوز در حال گفتگو هستند. من خیلی خوشبین و امیدوارم که ما به یک اتفاق نظر برسیم. به عقیده من، ما با اصول قانونگذاری به توافق رسیده‌ایم که این چیز خوبی است. حالا در انتظار اقدام نهایی هستیم.

وی ادامه داد، 120 میلیارد دلار برای کمک به مشاغل خرد در نظر گرفته شده و دموکرات‌ها به دنبال 75 میلیارد دلار دیگر برای کمک به بیمارستان‌ها و 25 میلیارد دلار هم برای انجام آزمایش‌های مربوط به کرونا هستند.

میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا نیز گفت: از آنجا که این مساله بسیار فوری است، من از سنا خواستم تا بار دیگر نشست تشکیل دهد و رهبر دموکرات‌ها با این درخواست من موافقت کرد.

در همین حال، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در یک نشست خبری گفت،‌ امیدوار است که مذاکره کنندگان کنگره به زودی در این زمینه به توافق برسند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر