پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مادر شهیدان جعفریان دهنوی

نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «حاجیه‌خانم سکینه واعظی» مادر گرامی شهیدان معزز «حسن، محمد، ابراهیم و فاطمه جعفریان دهنوی» را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مادر شهیدان جعفریان دهنوی

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت لاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی به شرح زیر است:

 خانواده محترم شهیدان گرانقدر جعفریان دهنوی
 
سلامٌ علیکم
صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را درراه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.
درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه‌خانم سکینه واعظی» مادر گرامی شهیدان معزز «حسن، محمد، ابراهیم و فاطمه جعفریان دهنوی» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.
ازمنظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن‌که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.
سیدمحمدعلی شهیدی
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران.

گفتنی است، ابراهیم جعفریان دهنوی از بنیان‌گذاران گروه مهدویون اصفهان تحت شکنجه ساواک به شهادت رسید و حسن جعفریان دهنوی در راه گلپایگان در حال مأموریت توسط ساواک به درجه رفیع شهادت نائل آمد. فاطمه جعفریان دهنوی نیز در بهار سال 56 در تبریز در محاصره مزدوران امنیتی رژیم ستم‌شاهی قرار گرفت و در حالی که 17 سال بیشتر نداشت، به فیض شهادت نائل آمد.  محمد جعفریان دهنوی نیز در سال 1365 در عملیات کربلای 4 به شهادت رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان