مهدی: درباره شروع تمرینات مجوزی داده نشده/ در لیگ قهرمانان تصمیم گیرنده باشگاه‌ها هستند

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال می‌گوید هنوز درباره شروع تمرینات مجوزی صادر نشده است.

مهدی: درباره شروع تمرینات مجوزی داده نشده/ در لیگ قهرمانان تصمیم گیرنده باشگاه‌ها هستند

به گزارش ایسنا، سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره پرونده‌های باشگاه‌های لیگ برتری گفت: ما موارد مهم را به باشگاه‌ها گوشزد کردیم و اگر در این راستا تخلفی صورت بگیرد، AFC به نام آن‌ها می‌نویسد.

او درباره اینکه قرار است تمرینات تیم‌ها از 20 اردیبهشت آغاز و 6 خرداد مسابقات شروع شود اظهار کرد: اطلاعی ندارم. تمرینات باید آزاد شود که ما بتوانیم مسابقات را شروع کنیم. درباره شروع تمرینات مجوزی نداریم و هر وقت شروع تمرینات را اعلام کنند، با توجه به برنامه‌ریزی که با باشگاه‌ها داریم، مسابقات را آغاز می‌کنیم.

مهدی درباره برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگر گفت: این تصمیم مربوط به ستاد کرونا است و ما نباید تصمیم بگیریم.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره بسته پیشنهادی AFC مبنی بر برگزاری مسابقات در یک کشور مشترک گفت: در این مساله سازمان لیگ کاری نمی‌کند. در لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گیرنده  خود باشگاه‌ها هستند و ما در این راستا کمک‌شان می‌کنیم. آن‌ها باید تقویم خود را اعلام کنند و ما هم طبق برنامه ریزی همیشگی آن را در خلال برنامه‌های خود جا دهیم.

او درباره اینکه چه تیم‌هایی غیرقانونی تمرین کردند هم خاطرنشان کرد: هنوز چیزی اعلام نشده و این مساله را هم باید وزارت ورزش اعلام کند و ما هم دخل و تصرفی در این رابطه نداریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان