با محوریت دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی؛

دومین نشست کتاب آنلاین در فضای مجازی برگزار می شود

ایسنا/قم دومین نشست از سلسله نشست های کتاب آنلاین به ابتکار و پیشنهاد اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و با همکاری نشر کتابستان رضوی قم برگزار می‌شود.

دومین نشست کتاب آنلاین در فضای مجازی برگزار می شود

سجاد عمرانی در گفت وگو با ایسنا گفت: نشست معرفی و نقد کتاب های "حکمت نقوی" و "خورشید رهنمای" با حضور نویسندگان اثر و حسین حیدری منتقد برگزار خواهد شد.

سجاد عمرانی عنوان کرد: دومین نشست ابتکاری "کتاب آنلاین" این اداره کل در صفحه اینستاگرام کتابستان رضوی به صورت پخش زنده پنجشنبه 11 اردیبهشت ماه ساعت 22:30 برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست که با نام امام هادی و امام رضا علیهم السلام مزین شده در نخستین شب جمعه ماه مبارک رمضان با حضور حجج اسلام جواد محدثی و ابوالفضل هادی منش و دیگر کاربران فعال در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم اضافه کرد: این نشست مجازی با هدف معرفی کتاب، ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام و معرفت افزایی همگانی نسبت به خاندان‌ پیامبر صورت می‌گیرد.

سجاد عمرانی سپس به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران  بر استفاده از فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: سیاست‌های فرهنگی و ابلاغی فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز بر این استوار است که برنامه ها و خدمات کتابخوانی و کتابخانه ای در فضای مجازی انجام شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم خاطر نشان کرد: سلسله نشست‌های کتاب آنلاین با هدف  لذت خواندن و به اشتراک گذاری کتاب‌های خوب و همینطور مدیریت و هدایت فضای مجازی به سبک و سیاق درست اندیشیدن و احیای فرهنگ اصیل اسلامی ایران و تداوم فعالیت های فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم در تعطیلات کرونایی است و براین باوریم که هیچ بهانه و مشکلی مانع اجرای طرح های کتابخوانی نمی‌شود بلکه ما به عنوان افسران جنگ نرم از هر تهدیدی به عنوان فرصت و پیشرفت در کار استفاده می‌کنیم.

وی ضمن دعوت از آحاد مردم شریف و مومن و انقلابی به شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به سامانه www.samakpl.ir یادآور شد: کتاب "رهنمای خورشید" و "حکمت تقوی" از منابع جوان و بزرگسال دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی است که امیدواریم جوانان و بزرگسالان با مطالعه این کتب پرسش های خود را با نویسندگان مطرح کنند و نقطه نظرات خود را در این نشست با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم در پایان از همکاری خوب  کتابستان رضوی و حجت الاسلام والمسلمین جواد محدثی و حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل هادی منش نویسندگان کتابهای "حکمت نقوی" و "خورشید رهنمای" تشکر و قدردانی کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان