در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ممنوعیت ثبت اثر انگشت در دفترخانه‌ها تا پایان اردیبهشت

عظیمیان از ممنوعیت ثبت اثر انگشت در دفترخانه‌ها و استفاده از امضای الکترونیکی تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

ممنوعیت ثبت اثر انگشت در دفترخانه‌ها تا پایان اردیبهشت

ممنوعیت ثبت اثر انگشت در دفترخانه‌ها تا پایان اردیبشهتمحمد عظیمیان نایب رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تایید نهایی اسناد با امضای الکترونیکی اظهار کرد: امضای الکترونیکی اسناد و عدم تایید نهایی توسط اثر انگشت در دفترخانه‌ها تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی افزود: به دنبال جلسه‌ای که با مدیران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور داشتیم قرار بر این شد که به دلیل شرایط خاص کشور و شیوع ویروس کرونا اسناد با امضای الکترونیکی ثبت شوند.

عظیمیان درباره تمدید امضای الکترونیکی پس از اردیبهشت ماه گفت:استفاده نکردن از  اثر انگشت و امضای الکترونیکی برای ثبت اسناد منوط به تصمیم ستاد مقابله با بیماری کرونا و دستورالعمل‌‌های تعیینی وزارت بهداشت است.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران ادامه داد: در صورتی که شرایط بیماری و خطر از بین نرفته باشد قطعاً ثبت اسناد توسط امضای الکترونیکی تمدید خواهد شد و اگر پس  از اردیبهشت ماه شرایط به روال عادی خود باز نگردد ما از سازمان درخواست می‌کنیم تا ثبت اسناد با امضای الکترونیکی انجام شود و نیازی به  ثبت اثر انگشت نباشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان