رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

۱۵۲۹ کودک تحت حمایت آرزویشان برآورده شد

دهرویه از برآورده شدن آرزوی ۱۵۲۹ کودک تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در سال ۹۸ خبر داد.

1529 کودک تحت حمایت آرزویشان برآورده شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد دهرویه رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران به نحوه برآورده شدن آروز‌های کودکان تحت حمایت  اشاره کرد و افزود: این آرزو‌ها به شکل‌های متفاوتی از جمله؛ استقرار پایگاه جذب حامی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی و ثبت در سایت حامی آرزو‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سایت حامی آرزو‌ها به آدرس http://hamiarezooha.ir از ماه رمضان سال 97 آرزوی کودکان را ثبت می‌کند، تصریح کرد: آرزو‌های کودکان دسته بندی و برروی این سایت بارگذاری می‌شود.

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران مهمترین آرزوی کودکان را کمک هزینه درمان، هزینه سفر‌های زیارتی، کمک هزینه فرهنگی – تحصیلی، لوازم اساسی منزل و اسباب بازی از مهمترین آرزو‌هایی است کودکان خواهان برآورده شدن آن‌ها هستند.

دهرویه با اشاره به اداراتی که بیشترین آرزوی کودکان را برآورده کرده اند، گفت: در شهرستان ها؛ اداره کمیته امداد ملارد با 234، ورامین با 91 و شهرقدس با 82 آرزو و در کلان شهر تهران؛ اداره کمیته امداد مناطق 6 و 7 با 80 آرزو بیشترین آرزوی برآورده شده را به خود اختصاص داده اند.

وی یادآور شد: در سال گذشته آرزوی 1529 کودک تحت حمایت برآورده شد که برای این آرزوها، 476 میلیون و 953 هزار تومان از طرف خیران پرداخت شده است.

دهرویه با اشاره به اینکه هم اکنون 18 هزار و 551 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، گفت: 52 هزار و 206 فرد خیر به عنوان حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر