فرماندار شهرستان فیروزکوه اعلام کرد

شناسایی و پایش اقشار آسیب دیده کرونا در دستور کار فرمانداری فیروزکوه

فرماندار شهرستان فیروزکوه با تاکید بر اینکه درپی شیوع کرونا برخی اقشار آسیب دیده و نیازمند دریافت کمک‌های معیشتی هستند، افزود: شناسایی و پایش اقشار آسیب دیده کرونا در دستور کار فرمانداری فیروزکوه قرار گرفته است.

شناسایی و پایش اقشار آسیب دیده کرونا در دستور کار فرمانداری فیروزکوه

مهدی یوسفی جمارانی در گفتگو با ایسنا، گفت: برای کمک به اقشار آسیب دیده در مرحله نخست باید شناسایی آنها به شکلی دقیق انجام شود؛ لذا مدیران با پرهیز از موازی کاری با هدف سرعت بخشیدن  در شناسایی و پالایش اطلاعات اقشار آسیب دیده با جدیت بیشتری باید عمل کنند. بی‌تردید در جهت کمک رسانی به نیازمندان و حمایت از افرادی که در شرایط کنونی دچار ضرر و زیان شده‌اند، شناسایی و تشکیل بانک اطلاعاتی لازم است.

وی افزود: مدیران  دستگاه‌های اجرایی و حمایتی باید برای دستیابی به فهرست نهایی فارغ از آداب و رسوم اداری با سرعت عمل بیشتری اقدام کنند. در راستای کمک مومنانه مردم در حمایت از اقشار آسیب پذیر، رزمایشی بر مبنای اتحاد و انسجام و همدلی ایجاد شده است که با هماهنگی‌های صورت گرفته با امام جمعه شهرستان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه به منظور متمرکز کردن مسایل اقتصادی با هدف هم افزایی، انسجام و  پرهیز از موازی کاری کلیه اقدامات با محوریت این ستاد انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس با استفاده از همه ظرفیت‌ها می‌توان از کار پراکنده‌ جلوگیری کرد و با یکپارچه سازی فهرست های ادارات مختلف به لیست نهایی دست یافت. قطعا حضور خیرین در پالایش داده‌ها و اطلاعات مربوط به شناسایی افراد نیازمند حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: با محوریت فرمانداری و با حضور نمایندگانی از دفتر امام جمعه، ناحیه مقاومت بسیج، خیرین و تعداد محدودی از ادارات، پایش و شناسایی نهایی انجام خواهد شد تا هر چه سریع‌تر وارد  فاز عملیاتی کمک‌های اقتصادی و معیشتی شویم. دولت در راستای حمایت اقتصادی و معیشتی بسته‌های حمایتی مختلفی را در نظر گرفته است. همچنین تهیه فهرستی از مجموعه مشاغلی که شامل بیمه بیکاری نمی‌شوند در حوزه‌های مختلف صنفی، صنعتی و کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد تا از ظرفیت‌های موجود در سطح ملی برای حمایت از این اقشار بهره بگیریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر