در صحن شورا مطرح شد؛

ملک حسن رعیت رای باغ گرفت

به گزارش اقتصادآنلاین، محمد سالاری در جریان بررسی پلاک ثبتی  و اقع در منطقه اجودانیه به وسعت 4هزار متر مربع  گفت: نظر کمیسوین ماده 7 در سال 97 آنرا باغ اعلام کرده است.  حد نصاب درختان این زمین  247 اصله درخت است اما در حال حاضر 100 اصله درخت دارد. همه قرائن مبنی بر باغ بودن آن است. 

اعضای شورای شهر تهران به این پلاک ثبتی رای باغ دادند.

در ادامه پلاک ثبتی به مساحت 782 متر مربع در منطقه پاسداران مورد بررسی قرار گرفت. سالاری در توضیح این پلاک ثبتی گفت: کاربری آن مسکونی است و کمیسیون ماده 7 در سال 87 با داشتن 20 اصله درخت آنرا غیرباغ اعلام کرده است. نظر کمیسیون شهرسازی و معماری مبنی بر غیر باغ بودن آن است. 

اعضای شورای شهر تهران به این قطعه زمین رای غیرباغ دادند. 

در ادامه جلسه شورای شهر تهران پلاک ثبتی به مساحت 3هزار و 332 متر مربع در منطقه یک و زعفرانیه مورد بررسی قرار گرفت. سالاری در توضیح این پلاک ثبتی گفت: این ملک سند تک برگ دارد و کاربری قدیم آن مسکونی بوده است. کمیسیون ماده 7 در سال 83 با داشتن 554 اصله درخت آنرا باغ اعلام کرده است. شورای شهر در سال 85 رای باغ را تایید کرد و سازمان بوستان ها در سال 98 با تعداد 179 اصله آنرا باغ اعلام کرد. 

او ادامه داد:دیوان عدالت اداری در سال 87 ابطال رای باغ را رد کرد و طی دادنامه ارسالی، هیات شعبه حکم به ابطال نظریه سال 83 کمیته باغات را مطرح کرده است. این پلاک ثبتی اکنون دارای 108 اصله درخت سبز و خشک است . نظر کمیسیون معماری و شهرسازی مبنی بر باغ بودن ملک است. 

اعضای شورای شهر تهران به این قطعه زمین رای باغ دادند. گفتنی است این ملک متعلق به حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت است.

به گزارش ایلنا در ادامه پلاک ثبتی به مساحت 911 متر مربع در بلوار ارتش منطقه یک مورد بررسی قرار گرفت. سالاری در توضیح این قطعه زمین گفت: نظر کمیسیون ماده 7 در سال 92 غیر باغ اعلام شده است و رای کمیسیون ماده 12 بایر است. نظر کمیسیون معماری و شهرسازی نیز مبنی بر غیر باغ بودن ملک است. 

اعضای شورای شهر تهران به این قطعه زمین رای غیرباغ دادند. 

در ادامه پلاک ثبتی به مساحت 10 هزار و 313 متر مربع در منطقه 3 مورد بررسی قرار گرفت. اعضای شورای شهر تهران به این پلاک ثبتی رای باغ دادند. 

گفتنی است در جریان دویست و دهمین جلسه شورای شهر تهران پرونده 18 پلاک ثبتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان