سوختگیری جانبازان از طریق کارت ملی در جایگاه ها

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی عنوان کرد که اعتبار سهمیه سوخت جانبازان شب گذشته واریز شده و سقف مجاز این سهمیه روزانه ۲۰۰ هزار لیتر است و نباید از این سهمیه فراتر برود

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی عنوان کرد که اعتبار سهمیه سوخت جانبازان شب گذشته واریز شده و سقف مجاز این سهمیه روزانه 200 هزار لیتر است و نباید از این سهمیه فراتر برود. این افراد می توانند در جایگاه های سوخت از طریق کارت بانکی سوختگیری کنند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی افزود: در حال حاضر تمامی زیرساخت‌های سامانه هوشمند سوخت آماده است و این تغییرات از روز گذشته در سامانه اعمال شده و هم اکنون سهمیه سوخت ترمیمی از طریق اعتباری در کارت های بانکی این افراد اعمال شده است و این افراد می توانند در جایگاه های عرضه سوخت حتی از طریق کد ملی و کارت های بانکی نسبت به خرید سوخت اقدام کنند.
چندی پیش نیز کرامت ویس کرمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد که بر اساس مصوبه هیات دولت، اطلاعات 43 هزار نفر از ایثارگران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارسال شد و با توجه به آمادگی زیرساخت های سامانه هوشمند سوخت، این تغییرات در سامانه اعمال و هم اکنون همه سهمیه ترمیمی از طریق اعتباری در کارت های بانکی این افراد اعمال شده است.
وی در ادامه گفت: پلاک خودروی جانبازان در گذشته به نحوه دیگری بود، اما اکنون این تعدیل سهمیه در شرایطی صورت گرفته که همچون گذشته نیازی به تعویض پلاک خودرو و تغییر آن به پلاک معلولان و جانبازان نیست و کسانی که اطلاعات آنان از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت پخش فرآورده های نفتی ارسال شده می توانند از این سهمیه استفاده کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان