ماهان شبکه ایرانیان

آغاز فروش پژو ۲۰۷i دنده‌ای با آپشن جدید

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس اطلاعیه سازمان فروش ایران خودرو، سه شنبه پژو 207i دنده‌ای و 4 محصول دیگر این شرکت به صورت پیش فروش عرضه خواهند شد و مشتریان می توانند از اسفند 99 تا فروردین 1400 این خودروها را تحویل بگیرند.

در بخشنامه فروش ایران خودرو آمده که پژو 207i در نسخه دنده ای رینگ فولادی و فاقد کروز کنترل به مشتریان تحویل داده خواهد شد و برای ثبت نام در این پیش فروش، به پیش پرداخت 48 میلیون و 600 هزار تومانی نیاز است. همچنین سود مشارکت و انصراف 15 و 12 درصد به ودیعه اولیه مشتریان تعلق خواهد کرد.

با توجه به سیاست های ایران خودرو در سال 1399، عرضه پژو 207i دنده ای ثبت نامی با ویژگی جدید انجام خواهد شد. از چند هفته قبل این خودروساز فرمان کمکی برقی را به تمام اعضای خانواده پژو 207i اضافه کرده و از این پس این هاچ بک را با این قابلیت به مشتریان تحویل می دهد. در حال حاضر تحویل پژو 207i دنده‌ای و اتوماتیک با فرمان کمکی برقی آغاز شده و حضور این نسخه ها در بازار دیده می شود.

پژو 207i دنده ای فرمان برقی قیمت پایه 92 میلیون و 634 هزار تومان را دارد و در این روزها بر اساس این عدد، تکمیل وجه برای حواله داران انجام می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان