تبدیل به یک ماساژور حرفه ای شوید

ما در موسسه ماساژ ورزمان یک برنامه آموزش جامع ماساژ تخصصی در سطح جهانی ارائه می دهیم که فارغ التحصیلان ما را برای یک حرفه موفق و انعطاف پذیر در ماساژ درمانی آماده می کند.

آموزش ماساژ حرفه ای با کیفیت بالا بسیار مهم است و اگر می خواهید ماساژ را مطالعه کرده و آن را به یک فرصت حرفه ای با ارزش تبدیل کنید الان زمان مناسبی برای شروع کار است! با نیاز میلیون ها نفر در جهان به متخصصان ماساژ درمانی هر ساله ، تقاضا برای متخصصان با تجربه و ماهر از کالج های مستقر و معتبر ، هر ساله به طرز چشمگیری افزایش می یابد.
ما در موسسه ماساژ ورزمان یک برنامه آموزش جامع ماساژ تخصصی در سطح جهانی ارائه می دهیم که فارغ التحصیلان ما را برای یک حرفه موفق و انعطاف پذیر در ماساژ درمانی آماده می کند. با بیش از 10 سال در آموزش ماساژ ، ما همچنان با بهره گیری از مدرسین برجسته و متخصصان ماساژ ، برنامه های آموزشی خود رارا مرتب و به روز کرده ایم.
ما معتقدیم که یک دانش آموز برای موفقیت در ماساژ به تمرین کامل نیاز دارد. آمارها نشان داده است که دانش آموزان دارای دوره های کارورزی موفق تر هستند ،ایجاد شغل های بهتری را تحقق بخشیده و آمادگی بیشتری برای پاسخگویی به نیازهای روزافزون مشتری دارند.
دوره های آموزش ماساژ موجود در آموزشگاه ورزمان به شما کمک می کند تا ماساژ را مطالعه کنید و تکنیک های ماساژ مناسب کار را یاد بگیرید. این دوره ها به شما کمک می کنند یاد بگیرید که چگونه ماساژ بدن را به روشی انجام دهید که نیاز را به روشی متمرکز و حرفه ای برطرف کنید. شما در هر جنبه ای از ماساژ درمانی و گزینه های دیگری که ارائه می دهد ، کاملاً آموزش خواهید دید.

ماساژور حرفه ای

یادگیری ماساژ درمانی

یادگیری ماساژ مانند یک استاد ، کار ، تلاش و سالها مطالعه و تجربه زیادی را می طلبد. در ورزمان ، برنامه های آموزش ماساژ ما با دقت طراحی شده اند تا زمان یادگیری را به میزان قابل توجهی کاهش دهند و به شما در یادگیری نحوه مطالعه نیازهای خاص و یادگیری نحوه ماساژ بدن مانند یک متخصص کمک کنند.

براساس اصول اساسی بهبودی داخلی و رویکرد جامع ، دوره های موجود در انستیتوی ملی جامع شما را قادر می سازد تا نیازهای مختلف بدن مشتریان خود را درک کنید ، چگونه می توانند نسبت به تکنیک های مختلف ماساژ واکنش نشان دهند و ماساژ را با استفاده از این تکنیک ها یاد بگیرند تا به آنها در بهبودی سریع و کاملاً استراحت کنید.

دوره آموزش کاربر ماساژ فنی و حرفه ای

کاربر ماساژ ، عنوانى شغلى میان مشاغل مورد ارائه ى فنى و حرفه اى کشور میباشد. که شامل دسته اى از مهارت ها، دانش ها و تکنیک ها مى باشد. که در انتهاى دوره فرد آموزش دیده ، به مواردى چون تئورى انواع ماساژ ، تئورى مباحث ایمنى و بهداشت و تکنیک هاى مرسوم ماساژ آشنایى میابد. این دوره ی آموزشی طبق استاندارد ابلاغ شده از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشور تدریس می شود. میزان ساعات آموزش در دوره ى کاربر ماساژ 200 ساعت می باشد. در واقع دوره آموزش کاربر ماساژ فنی و حرفه‌ای شغلی است در حوزه بهداشت و ایمنی که در آن فرد شایستگی‌هایی از قبیل رعایت ایمنی و بهداشت، ارزیابی عوامل ناشی از انجام ماساژ، برقراری ارتباط موثر و مطلوب در محیط کار، آمادگی ذهنی و جسمانی ماساژور و به کارگیری ساختار و نحوه قرارگیری آناتومی و عملکرد و رفتار فیزیولوژی است.
در دوره آموزش کاربر ماساژ چه مواردی یاد می گیریم؟
مطالب آموزش در دوره کاربر ماساژ فنی و حرفه ای بسیار متنوع می باشد.این مباحث شامل موارد تئوری و عملی می شود که طبق استاندارد سازمان فنی و حرفه ای آموزش داده می شوند.
در کلاس کاربر ماساژ چه مدرک دریافت می شود؟
بعد از پایان دوره آموزشی می بایست در آزمون های مرتبط در سازمان فنی و حرفه ای و همچنین آموزشگاه ورزمان شرکت نمایید تا بتوانید مدرک معتبر بین المللی فنی و حرفه ای دریافت نمایید.
برای یادگیری دوره آموزش کاربر ماساژ به کجا مراجعه نمایم؟
آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای آزاد ورزمان با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور در زمینه برگزاری کلاس آموزش ماساژ با ارائه مدرک رسمی و معتبر بین المللی با نظارت و تدریس مدرس بین المللی آقای فرشاد فرجوند در شهر تهران فعالیت دارد.سوابق علمی در زمینه ماساژ و همچنین سابقه فعالیت در تیم های ملی ورزشی از مزایای آموزشگاه ماساژ ورزمان می باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان