جانشین رئیس پلیس راه ناجا خبر داد؛

ممنوعیت تردد تریلرها از محور هراز

سرهنگ شرافتی از ممنوعیت تردد کامیون ها و تریلر ها در محور هراز تا فردا خبر داد.

ممنوعیت تردد تریلرها از محور هراز

سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه 10 تا شنبه 13 اردیبهشت ماه اظهار کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه 10 اردیبهشت تا ساعت 6 روز شنبه 13 اردیبهشت ماه از محور‌های کرج–چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران –سمنان–مشهد و بالعکس ممنوع است.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا با اشاره به تردد‌های خودرو‌های سواری در محور کندوان افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه مورخ 12 اردیبهشت از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز جمعه 12 اردیبهشت از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

او همچنین با اشاره به تردد وسایل نقلیه سنگین به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی گفت: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع هست.

سرهنگ شرافتی ادامه داد: در محور هراز تردد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت 12 تا 24 روز گذشته 10 اردیبهشت ماه و از ساعت 6 تا 24 امروز و فردا از محور هراز ممنوع هست.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا بیان کرد: در سال 98، 16درصد از حوادث جاده‌ای مربوط به موتورسیکلت سواران بوده است.

او بیان کرد: به موتور سیکلت سواران توصیه می شود که قوانین و مقررات را رعایت کنند، استفاده از کلاه ایمنی برای خود و ترک نشین لازم هست.

سرهنگ شرافتی افزود: همچنین موتور سیکلت سواران باید ترک نشین اضافی سوار نکنند و از خط عبوری خود خارج نشوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر