محمود شکری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص قیمت کاذب خودرو در فضای مجازی عنوان کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، نقدینگی ها در حوزه تولید و بازارهای اصلی سرمایه گذاری نمی شود و این پول ها به سمت بازارهای کاذب رفته و سوداگران فرصت طلب با قیمت سازی در فضای مجازی قصد دارند قیمت را بالا نگه دارند و پول های سرگردانی که در دست 20 تا 30 درصد مردم مانده را به بازارهای کاذب هدایت می کنند.
به گزارش
خودروبانک و به نقل از خانه ملت، عضو کمیسیون اقتصادی در ادامه افزود: اکنون بورس اوج گرفته است اما این اوج تا زمانی ادامه خواهد داشت که همچنان پول در دست مردم باشد به همین دلیل بانک مرکزی و سازمان های اقتصادی باید این نقدینگی سرگردان را به سمت تولید واقعی سوق دهند.
شکری در پایان تصریح کرد: وزارتخانه های صمت، راه و شهرسازی، شورای عالی فضای مجازی، قوه قضاییه و سازمان بازرسی باید برای نظارت بر روی بازارهای کاذب هماهنگ تر شوند. این دستگاه ها به همراه صدا و سیما باید به مردم بگویند که مثلا قیمت پراید 40 میلیون است و یا اصلا 70 میلیون است و از این طریق جلوی سوداگری سودجویان در این کسادی بازار ناشی از کرونا گرفته شود.