سردار ذوالقدری خبر داد؛

دستگیری عاملان تیراندازی در غرب تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری ۴ عامل درگیری مسلحانه در غرب تهران خبر داد.

دستگیری عاملان تیراندازی در غرب تهران

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: در اواخر سی ام فروردین ماه تعدادی از شهروندان ساکن غرب تهران با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و و در خصوص درگیری مسلحانه و عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد و گرم توسط چند جوان شرور در یکی از خیابان‌های محدوده محله جنت آباد اعلام شکایت کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه عاملان این درگیری مسلحانه، قبل از رسیدن ماموران از محل گریخته بودند، تصریح کرد: شاهدان ماجرا اظهار داشتند، تعدادی شرور با عربده کشی و قدرتنمایی با سلاح موجب رعب و وحشت برای اهالی محل شده و با یکدیگر درگیر و در نهایت با استفاده از سلاح گرم و شلیک گلوله از محل گریخته اند.

وی با اشاره به اینکه این تیراندازی خوشبختانه آسیب و خسارت جانی در پی نداشت، بیان داشت:مأموران پلیس با شناسایی تعدادی از عاملان این درگیری مسلحانه دریافتند که متهم اصلی از تهران خارج شده و به یکی از شهرستان‌های اطراف پایتخت گریخته است که در نهایت پس از تلاش‌های مستمر ماموران مخفیگاه متهم را در یکی از روستا‌های شهرستان ورامین شناسایی کردند.

ذوالقدری ابراز داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقب آن با گرفتن نیابت قضایی تیمی از ماموران پایگاه دوم به مخفیگاه متهم اعزام شدند و پس از مراقبت‌های ویژه پلیسی موفق شدند عامل اصلی این درگیری مسلحانه را در صبح روز هشتم اردیبهشت ماه در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن محل یک قبضه سلاح جنگی و چند قبضه سلاح سرد کشف کردند.


بیشتر بخوانید: عامل اصلی درگیری مسلحانه در محله سردار جنگل دستگیر شد


رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مخفیگاه دو متهم دیگر این پرونده چند ساعت پس از دستگیری نفر اصلی در محدوده غرب تهران شناسایی شد، خاطر نشان کرد: متهمان در اظهارات خود علت این درگیری مسلحانه را اختلاف حساب قدیمی با یکی از ساکنان محل درگیری اعلام کردند.

سردار ذوالقدری در پایان با بیان اینکه آخرین نفر از عاملان این درگیری در غروب روز دهم اردیبهشت ماه در یکی از شهرستان‌های شمالی کشور دستگیر شد، تصریح کرد: هر 4 متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان