بهاره رهنما به ۵۰ ضربه شلاق محکوم شد؛ تصویر شکایت سیروان خسروی

محکومیت بهاره رهنما هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون و نویسنده جوان ایرانی بر اساس شکایت سیروان خسروی، خواننده پاپ کشورمان طبق رای شعبه ۱۰۵۹ دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی کارکنان دولت تهران، قطعی شد.

بهاره رهنما به 50 ضربه شلاق محکوم شد؛ تصویر شکایت سیروان خسروی

محکومیت بهاره رهنما هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون و نویسنده جوان ایرانی بر اساس شکایت سیروان خسروی، خواننده پاپ کشورمان طبق رای شعبه 1059 دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی کارکنان دولت تهران، قطعی شد.

طبق رای دادگاه که توسط بهمن بابازاده، ژورنالیست حوزه موسیقی در توییتر وی منتشر شد، بهاره رهنما به دلیل بیان مطالبی کذب و هم چنین بیان الفاظ رکیک از قبیل (ایشان (سیروان خسروی)، مزدور چه کسانی بوده،بی ادب، ایشان برای گرفتن مجوز، دولا و راست شده است و .. . ) به شاکی (سیروان خسروی)، با ارائه تصویری از مطالب متتشره از سوی متهم (بهاره رهنما) در اینستاگرام، تقاضای تعقیب داشته و رفتار متهم مصداق توهین به اشخاص قلمداد شده است. توهین به اشخاص، موضوع ماده 608 قانون مجازات اسلامی است.

لذا با توجه به اقرار متهم (بهاره رهنما)، بزه کاری ایشان محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستندا به ماده 608 قانون مجازات اسلامی، متهم به تحمل 50 ضربه شلاق تعزیری محکوم گردید. چون متهم، سابقه کیفری ندارد و با توجه به وضعیت اجتماعی ایشان، اجرای مجازات وی به مدت 2 سال، تعلیق شده است. این حکم توسط دادرس شعبه 1059 محاکم کیفری 2 صادر شده است.

محکومیت بهاره رهنما

تصویر صفحه اول رای دادگاه شعبه 1059 دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی کارکنان دولت تهران درباره محکومیت بهاره رهنما بر اساس شکایت سیروان خسروی

محکومیت بهاره رهنما

تصویر صفحه دوم رای دادگاه شعبه 1059 دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی کارکنان دولت تهران درباره محکومیت بهاره رهنما بر اساس شکایت سیروان خسروی که بهاره رهنما به تحمل 50 ضربه شلاق تعزیری محکوم شده است و رای قطعی است

در تجدید نظرخواهی بهاره رهنما به حکم صادره، او به تحمل 50 ضربه شلاق تعزیری محکوم و رای طبق قانون آیین دادرسی کیفری، در مرحله قطعی قرار گرفت که تصویر آن را در پایین مشاهده می کنید.

محکومیت بهاره رهنما

تصویر رای شعبده 69 دادگاه تجدیدنظر استان تهران درباره پرونده کلاسه 9709982687200020 مربوط به شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما که مربوط به دادنامه شماره 980700063 مورخ 4 اردیبهشت 1398 بود

بهاره رهنما 2 سال پیش در اینستاگرامش، مطالبی علیه سیروان خسروی منتشر کرده بود که تصاویر محتوای منتشر شده را در زیر مشاهده می کنید.

محکومیت بهاره رهنما

تصویر پست های اینستاگرامی بهاره رهنما درباره سیروان خسروی در 2 سال پیش

بهاره رهنما بیش از 4 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و از بانوان هنرپیشه فعال در این شبکه اجتماعی محسوب می شود. ایشان پس از ازدواج دوم، امکان کامنت گذاری زیر پست های منتشر شده خود را بر روی میلیون ها هوادارش مسدود کرد تا در فهرست منتقدان انتقاد گریز اینستاگرام قرار بگیرد. سیروان خسروی نیز بیش از 600 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد و به نظر می رسد بزودی پست های آخرش، محفل کامنت زنی طرفداران و منتقدان بهاره رهنما قرار بگیرد که اکنون طبق حکم دادگاه، محکوم شده است.

محکومیت بهاره رهنما

تصویر اولین اینستانوشته اردیبهشتی بهاره رهنما که او را در کنار همسرش در لواسان نشان می دهد

اینستاگرام بهاره رهنما در این نشانی: .instagram.com/b.rahnama  قرار دارد. بهاره رهنما بیش از 8 جلد کتاب منتشر کرده و نمایش نامه نویس توانمندی است. او خود را تیاتر درمانگر و سفیر زنان سیستان و بلوچستان خطاب می کند و کانال زنان مستقل شاد را در یوتیوب اداره می کند.

بهاره رهنما در دوران قرنطینه، مراسم قرعه کشی لایو برگزار می کند و به انتشار پست های انتقادی در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و سیاسی شهرت دارد. او 28 سال است که سابقه بازیگری داشته و 20 سال در صحنه نمایش، نقش آفرینی کرده است.

بهاره رهنما و سیروان خسروی، تا کنون نسبت به انتشار رای دادگاه محکومیت، واکنش اینستاگرامی نداشته اند. به نظر می رسد انتشار حکم دادگاه توسط توییتر یک خبرنگار عرصه موسیقی با هماهنگی سیروان انجام شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان