مدیرکل اسکان، تغذیه و تدارکات زائرین حج منصوب شد

با حکم رییس سازمان حج و زیارت مدیرکل اسکان، تغذیه و تدارکات زائرین حج و عمره منصوب شد.

مدیرکل اسکان، تغذیه و تدارکات زائرین حج منصوب شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت، طی حکمی مرتضی آقائی نعمتی را به عنوان مدیرکل اسکان، تغذیه و تدارکات زائرین حج و عمره سازمان منصوب کرد.

رشیدیان در این حکم ابراز امیدواری کرد : مرتضی آقائی نعمتی با بهره گیری از کلیه امکانات و ظرفیت های موجود ، ضمن هماهنگی با معاون محترم امور حج و عمره و همراهی واحدهای ستادی و استانی ،امور خدمات رسانی به حجاج به نحو احسن برنامه ریزی، ساماندهی و اجرا گردد.

متن کامل این حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای مرتضی آقائی نعمتی سلام علیکم
با عنایت به مراتب شایستگی ، تعهد ، سوابق و تجارب جنابعالی در حوزه تدارکات، تغذیه و اسکان و با توجه به ابلاغ تشکیلات تفصیلی جدید سازمان به موجب این ابلاغ بعنوان " مدیرکل اسکان، تغذیه و تدارکات زائرین حج و عمره"سازمان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی ، انفاس قدسیه ائمه معصومین علیهم السلام ، توجه به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و در اجرای سیاستهای دولت محترم و بهره گیری از کلیه امکانات و ظرفیت های موجود ضمن هماهنگی با معاون محترم امور حج و عمره و همراهی واحدهای ستادی و استانی ،امور خدمات رسانی به حجاج به نحو احسن برنامه ریزی، ساماندهی و اجرا شود.

از خداوند منان توفیق جنابعالی را برای خدمت هرچه بیشتر مسئلت می نمایم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان