ماجرای قتل مرد کلاه گیسی!

ین متهم که به دستور قاضی میرزایی به اداره جنایی پلیس آگاهی منتقل شد در اعترافات خود به وارد آوردن ضربه چاقو به جوان ۴۰ ساله کلاه گیسی اعتراف کرد، اما او طوری سخن می‌گفت که گویی در توهم است یا با بیماری روحی دست و پنجه نرم می‌کند.

ماجرای قتل مرد کلاه گیسی!
 
عامل قتل مرد کلاه گیسی در حالی بعد از ارتکاب جنایت در مشهد دستگیر شد که برهنه در خیابان با خودش سخن می‌گفت. حدود ساعت 3 بامداد روز گذشته، اهالی انتهای خیابان وحید 23 مشهد با مشاهده پیکر خون آلود مرد کلاه گیسی، بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفتند.
 
دقایقی بعد نیرو‌های کلانتری میرزا کوچک خان مشهد با صدور دستوری از سوی سرهنگ محسن باقی زاده حکاک (رئیس کلانتری) عازم محل شدند، اما مرد 40 ساله زخمی جان خود را بر اثر اصابت ضربات چاقو به ناحیه گردن از دست داده بود.

در پی گزارش سحرگاهی این ماجرا به قاضی ویژه قتل عمد، بی درنگ قاضی کاظم میرزایی با حضور در محل وقوع جنایت تحقیقات میدانی خود را در حالی آغاز کرد که کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی و عوامل بررسی صحنه جرم نیز مقام قضایی را همراهی می‌کردند. بررسی‌های صبحگاهی بیانگر آن بود که نزاع مذکور توسط کارتن خواب‌های یک «پاتوق سیاه» به وقوع پیوسته و عامل جنایت متواری شده است.

این گزارش حاکی است، نیرو‌های کلانتری بلافاصله با دستور قاضی باتجربه شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، طرح مهار را در خیابان‌های اطراف به اجرا گذاشتند و جوانی برهنه را که در حال سخن گفتن با خود بود، دستگیر کردند چرا که مشخصات و چهره جوان 30 ساله با ضارب فراری مطابقت داشت.
 
این متهم که به دستور قاضی میرزایی به اداره جنایی پلیس آگاهی منتقل شد در اعترافات خود به وارد آوردن ضربه چاقو به جوان 40 ساله کلاه گیسی اعتراف کرد، اما او طوری سخن می‌گفت که گویی در توهم است یا با بیماری روحی دست و پنجه نرم می‌کند.
 
او مدعی بود از ما بهتران روح او را تسخیر کرده اند و نمی‌داند چه کسی چاقویش را به طرف گردن دوستش هدایت کرد. متهم این پرونده جنایی که «حسین-ک» نام دارد در اعترافاتش افزود: برای خرید شیشه (مواد مخدر صنعتی) رفته بودم که دوستم «ح-ر» با شیلنگ سیاه که نوک آن فلزی بود به سر و صورتم زد و مرا زخمی کرد.
 
منم او را با چاقو زدم که دسته چاقو در دستم باقی ماند! تحقیقات بیشتر درباره این جنایت توسط سروان جمالی (افسر پرونده) ادامه دارد.
 
منبع: روزنامه خراسان
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان