مصرف ناشتای این مواد غذایی لاغرتان می‌کند

یکی از اصلی‌ترین بخش‌های کاهش وزن، رژیم غذایی آن است. آیا درباره غذا‌هایی که مصرف آن‌ها به صورت ناشتا هم می‌تواند بر کاهش وزن شما موثر باشد، چیزی می‌دانید؟ ادامه مطلب را بخوانید.

مصرف ناشتای این مواد غذایی لاغرتان می‌کند
 آیا درباره غذا‌هایی که مصرف آن‌ها به صورت ناشتا هم می‌تواند بر کاهش وزن شما موثر باشد، چیزی می‌دانید؟ ادامه مطلب را بخوانید.

آلوئه ورا با آب لیمو
مخلوط آلوئه ورا و لیمو، روند هضم را آسان می‌کند و آب اضافه بدن را از بین می‌برد که در نهایت به کاهش وزن می‌انجامد. اما چگونه این معجون را درست کنیم؟

یک برگ آلوئه ورا را بردارید، پوست روی آن را بکنید به طوری که ژل داخل آن مشاهده شود. ژل آن را با قاشقی جدا کنید و آن را در ظرفی بریزید. یک لیمو بردارید و آب آن را بگیرید، سپس آن را با یک لیوان آب و ژلی که از آلوئه ورا جدا کرده اید، مخلوط کنید. برای این که ژل در آب حل شود، به آن کمی گرما دهید. شعله گاز را روی حرارت متوسط بگذارید و منتظر بمانید تا مخلوط یک دست شود. پس از آن که معجون شما آماده و ولرم شد، آن را بنوشید.

بیشتر بخوانید:

گریپ فروت جادوی لاغری!

فواید خوردن بستنی در ماه مبارک رمضان بعد از افطار

بادام
یکی از ترفند‌های رایج سلامتی در هند، خوردن یک مشت بادام در صبح است. این عادت سلامتی، نه تنها قدرت و عملکرد ذهن ما را بالا می‌برد، بلکه طبق تحقیقات اخیر، به کاهش وزن نیز کمک می‌کند. مطالعات نشان داده، کاهش وزن افرادی که روز خود را با خوردن بادام آغاز کردند و رژیم غذایی کم کربوهیدراتی داشتند، نسبت به افرادی که همان رژیم را داشتند، اما بادام مصرف نمی‌کردند، در طول شش ماه 7 درصد بیشتر بوده است.

نان جو
تفاوت نان سفید با نان جو این است که نان سفید از آرد تصفیه شده درست شده که نه تنها سالم و مغذی نیست بلکه فیبر کمی نیز دارد، در حالی که نان جو سرشار از فیبر و فاقد چربی‌های اشباع شده است. اگر شما برای صبحانه، به جای نان سفید، نان جو مصرف کنید، تا زمان ناهار احساس گرسنگی نخواهید کرد.

منبع: خراسان

بیشتر بخوانید:

بهترین زمان برای کاهش وزن

بهترین و آسان‌ترین راه‌های چربی‌سوزی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان