چمران در جلسه عمومی شورای عالی استان‌ها؛

دشمنان ایران در پی ایران هراسی هستند/ حل معضل بیکاری و رکود نیازمند همکاری همه دستگاه ها

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: همه دستگاه‌ها باید با همکاری یکدیگر تمام مشکلات کشور از جمله بیکاری و رکود را حل کنند.

دشمنان ایران در پی ایران هراسی هستند/ همه دستگاه‌ها با همکاری یکدیگر مشکلات بیکاری و رکود را حل کنندبه گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای عالی استان‌ها در چهلمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها که امروز(پنج شنبه) برگزار شد، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: بدون تردید یکی از دلایل حضور مردم در انتخابات عملکرد شوراهای شهر و روستا بود.

وی با بیان اینکه جایگاه شوراها برای مردم جا افتاده است، افزود: 2 هزار نفر در دوره قبل برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران نامزد شده بودند اما برای این دوره بیش از 3 هزار نفر شرکت کردند که این امر نشان از آن دارد که جایگاه و فعالیت شوراها برای مردم قابل تعریف شده است.

رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها با همکاری یکدیگر باید مشکلات کشور از جمله بیکاری و رکود را حل کنند، گفت: بدون تردید اگر هر شخصی در جایگاهی که قرار دارد به وظیفه خود عمل کند همه مسایل درست خواهد شد.

چمران به سفر ترامپ به عربستان اشاره کرد و گفت: این سفر حاکی از آن است که کشورها دوباره در پی ایران هراسی هستند، اگرچه به هدف خود نمی‌رسند.

وی با اشاره به روز سوم خرداد و روز آزادسازی خرمشهر افزود: عملیات بیت‌المقدس در 10 اردیبهشت سال 61 آغاز شد و در سوم خرداد 61 رزمندگان توانستند خرمشهر را فتح کنند.

رئیس شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: در زمان جنگ بیش از 650 موشک به شهر دزفول زده شد اما با همه اقدامات ناجوانمردانه مردم شهر خود را ترک نکردند و به دشمن ثابت کردند که همیشه در صحنه حضور خواهند داشت.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان