اسکیزوفرنی در نوزادان مادران مبتلا به کرونا

آن‌ها پیشنهاد کردند که پیامد‌های طولانی مدت این بیماری بر ارگانیسم‌های افراد بیمار تا مدت‌ها باقی می‌ماند. دانشمندان بر این باورند که اثرات مضر طولانی مدت کووید ۱۹ بر رفتار و مغز کودکان در رحم مادران تاثیر گذار است.

 
دانشمندان به این نتیجه رسیدند که کروناویروس می‌تواند باعث اختلالات شدید روانی (به ویژه اسکیزوفرنی) در کودکان متولد شده از مادران بیمار شود.

متخصصان گروه روانپزشکی دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو لیست عوارض احتمالی پس از کرونا ویروس را که بر سیستم عصبی مرکزی تأثیر می‌گذارد، تجزیه و تحلیل کردند.

آن‌ها پیشنهاد کردند که پیامد‌های طولانی مدت این بیماری بر ارگانیسم‌های افراد بیمار تا مدت‌ها باقی می‌ماند. دانشمندان بر این باورند که اثرات مضر طولانی مدت کووید 19 بر رفتار و مغز کودکان در رحم مادران تاثیر گذار است.

متخصصان روسی با تأثیرگذاری این ویروس بر سیستم عصبی مرکزی و روان موافق هستند. استانیسلاو اوتاونوف، معاون آزمایشگاه تجزیه و تحلیل شاخص‌های سلامت جمعیت و دیجیتالی شدن مراقبت‌های بهداشتی در موسسه فیزیک و فناوری مسکو، در این خصوص گفت که موارد علمی موارد اختلالات روانی در ذات الریه وجود دارد.
 
منبع: اسپوتنیک
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان