ادا اجه ، ییلدیز سریال سیب ممنوعه ، را بیشتر بشناسید؛ از بیوگرافی تا اینستاگرام و شماره رنگ مو

ادا اجه ، ییلدیز سریال سیب ممنوعه بازیگر موفق و مدل جذاب و خوش چهره اهل کشور ترکیه است که این روزها در سریال ترکی سیب ممنوعه (Yasak Elma) در نقش ییلدیز غوغا کرده است؛ سریالی که داستان زیبا و احساسی دارد و مخاطبان زیادی را پای تلویزیون می‌کشاند.

ادا اجه ، ییلدیز سریال سیب ممنوعه ، را بیشتر بشناسید؛ از بیوگرافی تا اینستاگرام و شماره رنگ مو

ادا اجه ، ییلدیز سریال سیب ممنوعه بازیگر موفق و مدل جذاب و خوش چهره اهل کشور ترکیه است که این روزها در سریال ترکی سیب ممنوعه (Yasak Elma) در نقش ییلدیز غوغا کرده است؛ سریالی که داستان زیبا و احساسی دارد و مخاطبان زیادی را پای تلویزیون می‌کشاند.

ادا اجه (Eda Ece) در یک از پست‌های  اینستاگرامی خود از تمامی بینندگان سریال سیب ممنوعه تشکر کرده که نمره 8٫91 از 10 را به این سریال داده اند. این رتبه بالا میزان محبوبیت این سریال در تلویزیون ترکیه را نشان می‌دهد.

از زمانی که پخش این سریال از شبکه‌های ترک و فارس زبان (جم تی وی) شروع شده است روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند و بازیگرانش چه در کشور ترکیه و چه در ایران سوژه جست و جوهای متعدد در گوگل شده‌اند. ادا اجه که در این سریال با نام ییلدیز یا ایلدیز ایفای نقش می‌کند یکی از این بازیگران محبوب و دوست داشتنی این سریال است که خیلی زود در حرفه هنرپیشگی به شهرت رسیده است.

اگر می‌خواهید با جزییات زندگی کاری و شخصی این بازیگر جوان و زیبا بیشتر آشنا شوید، خواندن این مطلب روزیاتو را از دست ندهید.

تولد

ادا اجه در روز 20 ژوئن سال 1990 (30 خرداد 1369) در کلانشهر استانبول ترکیه به دنیا آمد. او سومین فرزند و البته کوچکترین فرزند خانواده خود است. یکی از خواهرهای ادا 10 سال و خواهر دیگر او 8 سال از او بزرگتر است و هر دوی آنها ازدواج کرده‌اند. (تصویر بالا خواهران بزرگتر ادا اجه را نشان می‌دهد که او را در آغوش گرفته‌اند)

مشخصات ظاهری

ادا اجه چشمانی سبز رنگ دارد و موهایش بلوند است. او با 167 سـانتی متر قد و 53 کیلوگرم وزن در زمره بازیگران و مدل‌های خوش هیکل و جذاب ترکیه به شمار می‌رود. البته ناگفته نماند که به گفته دوستانش وزن ادا باید بیشتر از اینها باشد چون خیلی پر به نظر می رسد.

مشخصات رفتاری

ادا اجه یک خانم جوان اجتماعی، شوخ و پر شور است که نه تنها در نقش‌هایی که ایفا می‌کند بلکه در زندگی شخصی نیز بسیار اهل خوشگذرانی است. او به خرید کردن علاقه زیادی دارد و مدام لباس‌های جذابی می‌پوشد. ناگفته نماند که ادا عاشق مهمانی است.

تحصیلات

ادا اجه در دبیرستان سیسلی تراکی (Sisli terakki) درس خواند و از رشته روانشناسی در دانشگاه بیلگی ترکیه فارغ التحصیل شد. بعد از اتمام این رشته، تصمیم می‌گیرد تاریخ هنر بخواند. او پس از یادگیری تاریخ هنر، در یک گالری هنری در استانبول فعالیت حرفه‌ای خود را شروع می‌کند. این گالری هم با استقبال کم نظیر مردم مواجه می‌شود.

وی در یکی از مصاحبه های خود با روزنامه جمهوریت ترکیه گفته است: «فکر می کنم تحصیلات من در روانشناسی در بازیگری به من کمک خوبی کرده است. برای خوب بازی کردن شخصیت ، لازم است بر انگیزه های آن تسلط داشته باشید و آن را به خوبی تحلیل کنید. فکر می کنم روانشناسی یکی از شاخه هایی است که می تواند بیشترین کمک را به من بکند. زیرا وقتی شخصیت نقشی که می خواهید آن را بازی کنید به خوبی بفهمید می‌توانید بازی بهتری ارائه دهید.»

بازیگری

ورود ادا اجه به دنیای بازیگری فیلم و تئاتر خیلی تصادفی بود. ادا از همان کودکی علاقه زیادی به تئاتر داشت و تئاتر  را در مدرسه به صورت مبتدی شروع کرد. وقتی ادا 13 ساله بود، یعنی در سال 2002 و زمانی که در حال اجرای تئاتر در مدرسه بود، توجه تومار اوزوکور را به خود جلب می‌کند (تومار اوزکور یکی از بزرگترین استعدادیاب‌های کشور ترکیه است). در این زمان، تومار به او پیشنهاد ایفای نقش کوچک و کم رنگی در فیلم Mirhriban را می‌دهد که با غنیمت شمردن فرصت و موافقت خانواده‌اش در نهایت پیشنهاد تومار مورد قبول واقع می‌شود و اولین کار حرفه‌ای ادا در دنیای بازیگری رقم می‌خورد.

ادا بعد از بازی در این فیلم، در چند فیلم دیگر با نقش‌های کوتاه جلوی دوربین رفت. او وقتی به سن 21 سالگی رسید در سال 2010 به صورت حرفه ای در سریال Bez bebek ایفای نقش کرد. در نهایت در سال 2011 با سریال Pis Yedili که از شبکه show tv  ترکیه پخش می‌شد به طور رسمی حرفه بازیگری را آغاز نمود. او با بازی خوبی که در سریال Pis Yedili از خود نشان داد توانست جایزه Ayakli Gazete برای بهترین بازیگر نقش اصلی جوان زن در این سریال را در سال 2012 نصیب خود کند.

حرفه مدلینگ

همان طور که گفتیم، ادا اجه علاوه بر بازیگری در یک گالری هنری نیز فعالیت دارد. او به دلیل قد بلند 173 سانتی متری، موهای بلوند و چشمان سبز رنگش در کارهای مدلینگ نیز حضور دارد. به گفته برخی رسانه ها، ادا در این حرفه نیز فعالیت دارد اما این کار هنوز از طرف خودش تایید نشده است.

رابطه عاطفی

ادا اجه هنوز مجرد است اما در سال 2018 شایعات زیادی مبنی بر وجود رابطه عاشقانه بین او هم بازی‌اش در سریال سیب ممنوعه، اونور تونا، در تیتر اخبار بود که مشخص شد این شایعات صحت ندارد. او هنوز به ازدواج فکر نمی‌کند اما با برهان تونجر، بازیکن 26 ساله بسکتبال ترکیه، رابطه عاشقانه دارد.

برهان تونجر 23 مارس 1993 در استانبول به دنیا آمده و بازیکن بسکتبال ترکیه است. او یک بسکتبالیست حرفه ای است که در تیم Anadolu Efes  ترکیه بازی می‌کند. برهان خیلی وقت است که با ادا در ارتباط عاشقانه است و این احتمال وجود دارد که در آینده با هم ازدواج کنند.

نا گفته نماند که برهان تونجر و اداجه چند سالی رابطه عاشقانه عمیقی داشتند اما سعی می کردند این رابطه عاشقانه خود را مخفی نگه دارند. در نهایت این تلاش موفقیت آمیز نبود؛ رابطه عاشقانه میان این زوج چند ماه پیش آشکار شد و در صدر اخبار بخش حوادث روزنامه‌ها و سایت‌های خبری ترکیه ای قرار گرفت. این مرد جوان در مکان های مختلفی به همراه ادا اجه دیده شده اما هنوز در صفحه اینستاگرام هیچ کدام از آنها عکس دو نفره ای وجود ندارد.

حیوانات خانگی

این بازیگر جوان و خوش چهره یک سگ و یک گربه خانگی دارد که در بیشتر عکس های اینستاگرامش این 2 حیوان را همراهش دارد. البته، ناگفته نماند که عکس های او در کل نشان می دهد که ادا به حیوانات علاقه زیادی دارد.

 

صفحه اینستاگرام

ادا اجه در شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحه شخصی دارد و بیشتر عکس‌های شخصی خودش را به اشتراک می‌گذارد. این عکس‌ها تعدادشان از سال 2014 که اولین پست ادا به اشتراک گذاشته شد تا امروز (17 خرداد 1399) به 173 پست می‌رسد ‌اما در آنها خبری از روابط عشقی و عاطفی او با جنس مخالف پیدا نمی‌کنید و تنها یک گالری از فوتوشوت‌های او به همراه دوستان، خانواده‌ یا همکارانش را مشاهده خواهید کرد.

صفحه اینستاگرام ادا اجه را با آدرس eda.ece@ می‌توانید پیدا کنید. او در حال حاضر 3 میلیون فالوئر دارد که روز به روز تعدادشان در حال افزایش است که نشان از محبوبیت روزافزون این بازیگر خوش سیمای ترک در میان مردم دارد. اگر تمایل به پیگیری زندگی شخصی و اتفاقات روزمره ادا اجه دارید، می توانید به صفحه رسمی وی در اینستاگرام مراجعه کرده و او را فالو کنید.

 رنگ مو

بعضی از خانم‌ها برای روی مد بودن دنبال رنگ مو و هایلایت‌های جذاب سلبریتی‌ها، مخصوصا هنرپیشه‌های سریال‌های ترکی، هستند. ادا اجه یکی از بازیگرانی است که رنگ موهای خاصش مورد توجه خانم‌های ایرانی قرار دارد. خوب است بدانید آرایشگرهای ترک بسیار در زمینه تکنیک‌های جدید و جالب رنگ مو موفق و پیشتاز هستند.

اگر دوست دارید بدانید ییلدیز سیب ممنوعه چه مدل هایلایت و رنگ مویی را استفاده می‌کند به شما خواهیم گفت که مدل هایلایت موی ییلدیز بالیاژ با روش بیبی لایت است که بسیار زیباتر دیده می‌شود. در این مدل رنگ مو، خطوط هایلایت کاملا فید باید باشد و در قسمت جلوی سر دو تا سه لاین از ریشه لایت گرفته شود. البته پایه مو باید بالا باشد؛ یعنی حداقل روی پایه 10 . بعد می توانید از ترکیب رنگهای 10/00 و 9/3 و یک بند انگشت برنز یا مسی و یا طلایی در  ترکیب خود و همین طور، اکسیدان 6 درصد استفاده کنید. البته می‌توانید برای این که مو را به پایه بالا برسانید و بدون آسیب به مو در مواد دکلره از اکسیدان 6 درصد استفاده کنید. بدون شک، زمان بیشتری می‌برد اما نتیجه کار عالی خواهد بود و آسیب خیلی کمی به موهای شما وارد می‌شود.

طرفداران ایرانی ادا اجه

کافیست یک بار نام ادا اجه را در گوگل به فارسی سرچ کنید تا متوجه نکات جالبی در مورد ادا اجه شوید. همزمان با پخش این سریال در رسانه‌های فارسی زبان، محبوبیت ادا اجه در ماه‌های اخیر بین ایرانی‌ها خیلی زیاد شده است.

بعضی از کاربران جست و جوهای عجیبی در گوگل داشتند. مثلا جملاتی مثلا شماره تلفن ادا اجه، اسم اصلی ییلدیز در سریال سیب ممنوعه، آدرس خانه ادا اجه، رنگ شلوار دوست پسر ادا اجه، عکس بچگی ییلدیز، درآمد ماهیانه ییلدیز، آدرس طراح لباس سریال سیب ممنوعه و خیلی جست و جوهای عجیب و غریب دیگر را خواهید دید.

فیلم‌ها و سریال‌های ادا اجه، بازیگر زیبا و خوش پوش ترکیه، از زمان شروع به فعالیت هنرپیشگی

  • 2002- Mihriban – سریال تلویزیونی
  • 2003- Askin mucizeleri (معجزه های عشق) – سریال تلویزیونی
  • 2010- Mahpeyker kosem sultan – فیلم سینمایی
  • 2011- Pis Yedili – سریال تلویزیونی
  • 2013- Beni boyle sev (منو اینطوری دوست داشته بـاش) – سریال تلویزیونی
  • 2013- Kizim icin (به خاطر دخترم) – فیلم سینمایی
  • 2015- Kocan kadar konus – فیلم سینمایی
  • 2015- Iliski dorumu:karisik – سریال تلویزیونی
  • 2016- Deli dumrul – فیلم سینمایی
  • 2016- Gorumce – فیلم سینمایی
  • 2016 – Mahrumlar – فیلم سینمایی
  • 2017- Ali Ekber cevahir – سریال تلویزیونی
  • 2017- Salur kazan:zoraki kahraman – فیلم سینمایی
  • 2017- Yol arkadasim – فیلم سینمایی
  • 2018- Deliha2 – فیلم سینمایی
  • 2018- Yasak elma (سیب ممنوعه) – سریال تلویزیونی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان