دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۰ فقره سرقت در دماوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با 10 فقره سرقت در دماوند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین فاضلی با اشاره به دستگیری سارق اماکن خصوصی با 10 فقره سرقت در شهرستان دماوند، گفت: در پی وقوع افزایش سرقت اماکن خصوصی به شیوه مشخص در حوزه شهر آبسرد، موضوع به طور ویژه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام مسئول انتظامی افزود: عوامل پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه و اشرافیت کامل در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسایی و دستگیری سارق در یک عملیات غافلگیرانه حین تردد در سطح مناطق ویلائی شهر شدند.

وی ادامه داد: پس از انجام بازجوئی‌های فنی و شگرد‌های خاص پلیسی به عمل آمده متهم به 10 فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهر آبسرد و حومه اعتراف کرد.

سرهنگ فاضلی بیان کرد: پس از حضور مال باختگان و طرح شکایت از سوی آنان، ضمن تشکیل پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در خاتمه با بیان اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست، از شهروندان درخواست کرد ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، در به کار گیری افراد به عنوان نگهبان و سرایدار توجه جدی کرده و از وضعیت و سوابق افراد مطمئن باشندکه لازم است در این رابطه همکاری لازم را با پلیس به عمل آورند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان