خسارت زلزله در خرم‌آباد به روایت تصویر

در پی زلزله ۵.۱ ریشتری استان لرستان که کانون آن در فیروزآباد بود، سقف و دیوار برخی از منازل خرم‌آباد دچار ترک‌خوردگی شد.

خبرگزاری تسنیم: زمین لرزه‌ای به بزرگی 5.1 ریشتر در عمق 7 کیلومتری زمین ‌ظهر امروز حوالی فیروز‌آباد در استان لرستان را لرزاند. این زلزله در خرم‌آباد نیز احساس شد و ترک‌خوردگی دیوار و سقف برخی از منازل این شهرستان را در پی داشت.

خسارت زلزله به بافت‌های فرسوده روستایی لرستان / 25 نفر مصدوم شدند
سرپرست اداره کل مدیریت بحران لرستان با اشاره به خسارت زلزله به بافت‌های فرسوده روستایی لرستان گفت: تاکنون 25 مصدوم گزارش شده است.

با اشاره به آخرین گزارش‌ها از زلزله ظهر امروز استان لرستان اظهار داشت: براساس آخرین گزارشاتی که در جلسه مدیریت بحران مطرح شد خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی نداشته‌ایم.

وی افزود: تاکنون خسارت تخریبی گزارشی به دست ستاد مدیریت بحران نرسیده و تنها تعدادی ساختمان مسکونی که در بافت‌های روستایی بوده دچار خسارت جزیی شدند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران لرستان عنوان کرد: عمده خسارت به بافت‌های روستایی فرسوده مربوط به روستاهای شهرستان خرم‌آباد، سلسله و دوره چگنی گزارش شده است.

وی بیان کرد:بر اثر زلزله ظهر امروز در استان تاکنون 25 نفر مصدوم شده و پس از مراجعه به بیمارستان به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند. در حال حاضر کلیه دستگاه‌ها تا عادی شدن شرایط در حال آماده باش هستند.

 
 
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان