سرپرست سازمان خدمات‌ اجتماعی شهرداری تهران خبر داد:

ساخت ۲ گرمخانه فرامنطقه ای تا پایان سال

سرپرست سازمان رفاه،‌ خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از ساخت ۲ گرمخانه فرامنطقه‌ای در تهران تا پایان سال خبر داد.

ساخت 2 گرمخانه فرامنطقه ای تا پایان سال

مالک حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر افتتاح 2 گرمخانه فرامنطقه‌ای در پایتخت تا پایان سال گفت: شورای شهر تهران در برنامه سوم توسعه شهر تهران، ایجاد 5 گرمخانه فرامنطقه‌ای را در 5 پهنه پایتخت تصویب کرده است.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای شهر تهران این 5 گرمخانه فرامنطقه‌ای می‌بایست در پنج پهنه شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز ایجاد شود، افزود: ساخت گرمخانه‌های بزرگ مقیاس که بتواند رویکرد فرامنطقه‌ای داشته باشد نیازمند شرایط خاصی است؛ چراکه می‌بایست زمینی به وسعت 2000 تا 5000 متر مربع داشته باشیم و کارشناسان نیز پیوست‌های زیست محیطی، فرهنگی، اجتماعی و... آنرا انجام دهند و بعد از آن می‌توانیم نسبت به ساخت گرمخانه‌ای با 200 الی 300 نفر ظرفیت اقدام کنیم.

حسینی با بیان اینکه این 2 گرمخانه هم برای مردان و هم زنان خواهد بود، ادامه داد: با مناطق 4 و 16 تقریبا برای ایجاد گرمخانه فرامنطقه‌ای به توافق اولیه رسیده‌ایم و تلاش می‌شود تا پایان سال، این 2 گرمخانه ساخته شود و بعد از آن در سال‌های بعد برنامه سوم، نسبت به ساخت سه گرمخانه دیگر که مخصوص مردان است، اقدام خواهیم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر